Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Blir det någe session i habo ons.

• Blir det någe session i habo ons.

Publicerad av skejtar_henke på 13 juli, 2004 vid 20:58

Är det bara jag som är ledig och vill ut imorgon. Prognosen ser ju lysande ut. Om nån ska ut kan ni väl skicka ett sms ett eller nått.
    0709 392828

annas svarade 20 år, 3 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • rambo_johnson

Medlem
    13 juli, 2004 vid 21:00

skit ner dig pungbagare, vi sak till mynnign en…

melker kom onlien din räka

• skanepaul

Medlem
    13 juli, 2004 vid 21:01

jag kommer…

• fredrik-no1

Medlem
    13 juli, 2004 vid 21:10

Jag ska köra. Antingen Habo eller JP…

/Freddan

• skejtar_henke

Medlem
    13 juli, 2004 vid 21:31

faan fredrik. Kom ner till habo nu. Eller så så kanske man ska kolla in den där hålan… Jp-håla…

• patrikol

Medlem
    13 juli, 2004 vid 21:56

Kommer ut en stund i morgon vad är det med Rambo? Har inte fått sin välling idag? wink.gif Du får nog ta och köpa Whipika istället för EH Henke! wink.gif

• annas

Medlem
    13 juli, 2004 vid 22:08

jag kommer (till habo!)! ser ut som om det kanske kommer nån skur på morgonen, väntar i så fall till lunch..
    Gött ös var det ikväll!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Blir det någe session i habo ons.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.