Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Blir det nån action i GBG imorgon?
-
Blir det nån action i GBG imorgon?
Publicerad av andy-modes på 3 maj, 2009 vid 19:34Ser ut att kunna bli lite vind Mån-Onsdag!! Fan vad skoj!!Vart ska ni segla ?
Kolla in http://www.myspace.com/kelvinsno1, en ny E.P Med ett jävligt bra band!!roding svarade 15 år, 6 månader sedan 8 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
fiskebäck såklart.
[ame]http://surfzone.se/forum/showthread.php?t=65286[/ame] -
Flerdygnsprognos
Tisdag
Väst, 11-15 m/s. Dygnets högsta vindhastighet 16 m/s
Onsdag
Väst, 11-15 m/s. Dygnets högsta vindhastighet 15 m/s
Torsdag
Sydväst, 7-11 m/s. Dygnets högsta vindhastighet 11 m/s
Fredag
Sydväst, 5-9 m/s. Dygnets högsta vindhastighet 11 m/sMen smhi hittar ju på vindar allt som oftast, men men, tänk 2 dagar med kuling!! Sjukt kul hade det varit!!
-
Beeris FFS!!!
Det gäller dig med Danneman, synd bara att de inte når fram;)
-
Björlanda för första gången så var snälla.. och ser ni en vilsen person på gul Bicbräda så kom gärna fram och hälsa!
Syns imorrn!
-
Göttmos! Roding e en soldat att räkna med.
Men vad menar du med “syns imorn”? IDAG dude!!;)
-
sitter och svettas med lite feber och spanar ut vågar inte ens kolla dmi .. fan att man ska va sjuk en dag som denna eller vecka kanske man ska säga! f.a.n. host host.
-
Galet sugen idag också.. men man måste ju kompromissa med regeringen hemma så jag har lovat att inte surfa måndag och onsdag denna veckan för då passar det inte. Men minst tisdag och torsdag, antaligen lördag också men det måste jag sälja in lite bättre.. 🙂
-
Rambo fisken idag jag filmar där..shitbay du kommer inte bli besviken!
-
Fiskebäck eller Torkelstorp eller Rågelund?
Vilket är minst dåligt i väst? -
mes;544174 wrote:Fiskebäck eller Torkelstorp eller Rågelund?
Vilket är minst dåligt i väst?Alla är lika kassa 🙂 Åk till Björlanda.
-
Andreas F;544176 wrote:Alla är lika kassa 🙂 Åk till Björlanda.
För långt…en fegisrunda till TT får det bli med intrimning och testning av ny rigg…å så Varberg tisdag och onsdag kväll efter jobbet om prog håller och HSB (Hon Som Bestämmer) ger dispens.
🙂
-
Andreas F;544176 wrote:Alla är lika kassa 🙂 Åk till Björlanda.
Word! 🙂
Beeris ägde idag IGEN! -
Men det är Björlanda som gäller idag kan jag lova!!
Dock så undrar jag en sak, vilken väg är smidigast att ta ut dit om man kommer från mitt i stan?
Götaälvbron eller Elfborgsbron och hur åker man smidigast efter det?
Logga in för att svara.