Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Blir det ngn surf på båtmässan?

• swe-1

Medlem
    5 februari, 2006 vid 12:40

Nä, du kom ju in på hojar tidigare, ja menar en Kawasaki Z750.

//JIMMY

• jester

Medlem
    5 februari, 2006 vid 13:06

Ah… Jag har inte ens mc-kort… Men är helt klart lite sugen på o skaffa…

• glen-alpin

Medlem
    5 februari, 2006 vid 17:32
    SWE 1 wrote:
    Nä, du kom ju in på hojar tidigare, ja menar en Kawasaki Z750.

//JIMMY

Men Jimpa då, inte ska du ha en sån… Yamaha R1, eller en Marklundtrimmad Hayabusa är mer din typ. Men du har väll ännu inget KK för tvåhjuling, eller har du mörkat? :confused2:

//
    G.A

• hellgren

Medlem
    5 februari, 2006 vid 21:05

Öhh.. vänta nu! Missade jag mässan nu? Jag hade ju tänkt gå, eller håller den på fortfarande?

/Hellgren

• jonatan

Medlem
    5 februari, 2006 vid 22:06

Den håller på fortfarande..

• jester

Medlem
    6 februari, 2006 vid 08:17

Håller väl på veckan ut, har jag för mig

• mr_johan

Medlem
    6 februari, 2006 vid 13:39

Var där igår, och nån surf kan man ju inte direkt säga att där va. RS:Xen stog inklämd och undangömd mellan två båtar men sen så var ju udéns på ovanvåningen med lite prylar. Hittade lite budget neoprene hos seapro som verkade helt ok, låga sköna boots för 150 och handskar för 80. Värt att testa iaf. Och båtar fanns det ju gott om…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Blir det ngn surf på båtmässan?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.