Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › blir det ngt i dag? – cabrinha tjejerna?
-
blir det ngt i dag? – cabrinha tjejerna?
Publicerad av karolinaekblom på 9 augusti, 2005 vid 08:45hej jag har precis vaknat och enligt mina rtäd blåser det ingeting… men hur ser det ut hos er? var i så fall?
egan svarade 19 år, 2 månader sedan 18 Medlemmar · 74 Svar -
74 Svar
-
äh…det kommer blåsa upp i eftermiddag och det kommer börja regna också. Enligt dmi ska det blåsa upp till 11 m/s, västlig vind i falsterbo, så antagligen lite mindre hos oss. Eller får vi helt enkelt åka ner till Skanör.
-
Så får ni åka utan mig. Jag har tid hos frissan, plus telefontid med Carstam.Och ni vet att jag spenderar timmasvis med kemikalier.
Annars kanske de blir nå imorrn? Sen har vi ju Varberg på torsdag… -
Svar till:
hej jag har precis vaknat och enligt mina rtäd blåser det ingeting… men hur ser det ut hos er? var i så fall?
[/ QUOTE ]
fa va mycket brudar som börjat. kul. men ni kanske skulle byta märke från cabrinha till något vettigt…
-
kör EH istället. får ni massa pluspoäng hos alla snygga killar. Framförallt Hugo e snygg, trots att han e fet
-
Och du tycker jag sover mycket? Men på torsdag ringer jag kvart i 6, okej? (yeah, right)
-
Så om killarna är fula så bryr de sig inte alls om märket? är det så? tss
-
Okej men kl kvart i 6 kommer jag vara så borta att jag inte kommer vakna av telefonen så ni bara nähä ingen hemma och åker till apelviken utan mig:P
-
Svar till:
Så om killarna är fula så bryr de sig inte alls om märket? är det så? tss
[/ QUOTE ]
Det är inte märket utan storleken på märket som spelar roll
-
Äh, no problems. Jag ringer inte utan jag bär ut dig till bilen i nattsärken och packar in dig i bagagen… så släpper jag ut och rastar dig vid åsen
-
okej hur sent i eftermiddag lär det bli då? mina föräldrar kommer ju hem i dag.. =) men vi kan ändå ha chicago night om ni vill
-
nänä, men du måste va extremt snygg o cool för o köra EH så det slår aldrig fel..förutom Ludde då, han e sjukt jävla ful..
-
vi snackar ju iof om våran utrustning men vill du vända på det så. haha
Logga in för att svara.