Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › blir det ngt i dag? – cabrinha tjejerna?
-
Pepes är iofs rätt schnygg han kör kaprinja ska se om jag hittar en idolbild
-
Om det blir sent nog följer jag med som mähä. Jag går ju inte nära vatten med nygjort hår, I’m making friends with hydrogen peroxide.
Chicago night? -
Yeah, vi spelar chicago hos lina:P beroendeframkallande spel:P
-
jag är rätt nöjd med min cabrinha, fast en sak kan jag faktiskt klaga på och det är packning på pumpen. Minsta lilla sandkorn som nudar packningen så måste man sköja den för annars läcker luften ur. =( annars är den bra. Men vad kostar EH ungefär?
-
det blir när vinden kommer. Ja men va bra att dom kommer hem;) då kan dom ju kolla hur grym du har blivit;) du får visa hoppet också va;)
-
men det e ju likadana pumpar till alla!
en eh kosta 4500kr om du köper den av ludde! -
det låter gytt.. men jag ska bara höra med mor först hon kanske lackar, men det brukar ju inte vara ngt problem =)
-
okej. kan jag ta med min bror? han vill ju inte kita, för att citera honom “Det är bara för kvinnor” (det är fritt fram att slå hej vilt på honom med önskat föremål, exempelvis bommen). Han spelar bara wow eller cs och då kan han ju hellre spela chicago.
-
nej nej, lacka för att du vill ut och rasta lillan? nej nej hon kan få laga våfflor till dig sen och tappa upp ett varmt bad;)
-
men det är inte pumpen som är problemet. det är på kiten, packning där man pumpar in luften. Pumpen är bra.
-
aha.. gött att du nämner det.. finns andra som har klagat här på forumet.. tex eddie!
Logga in för att svara.