Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › blir det ngt i dag? – cabrinha tjejerna?
-
Jag vet inte om jag kan kita i dag.. Jag har ingen som kan passa Alina
-
Svar till:
men det är inte pumpen som är problemet. det är på kiten, packning där man pumpar in luften. Pumpen är bra.
[/ QUOTE ]
klassiska cabrinha problemet, ni får nog sälja och byta upp er…
-
Asså ja ja.. det är en sån svart skruv sak så att om jag pumpar och sen tar bort pumpen stannar luften inne och sen måste jag typ skruva på ett “lock”.. och om det är sand längt in i den har “lilla grejen” allltså i pakcningen längst in.. så läcker luften ur sakta men säkert.
-
men gör rent det när du är hemma, skruva ihop det och öppna inte upp när du är nere så finns det ingen möjlighet att det kommer in sand.
-
det får bli till nästa år:P har fan laggt ALLA mina pengar på den satans utrustningen:P
-
Men jafg har hört av andra att cabrinha ska vara bra? är det verkligen så dålig som du säger?
-
Men lägg henne i barnvagnen och ta med henne ut så kan hon sova. Ha en sånn där babyvakt så när du surfar har du den med dig så hör du om hon skriker.:P
-
eller så kan du ha henne på ryggen medan du kör. Det ska ju börjas tidigt
-
hah ja klart.. lite ostabilt om jag trillar.. lr åker upp i dag i gen =)
-
Nu blir jag arg! hur kan man lova vind på 11 m/s och sen blåser det 2 m/s…hatar dmi…
-
bara o sälja, typiskt cabrinha o inte göra ordentliga grejer…
-
Men det är bara höghöjdsträning. Eftersom alla träningsnarkomaner höghöjdstränar så måste man ju bli vältränad av det. Och Alina ska väl vara ett hälsosamt barn?
-
Nu går jag och kokar ägg…ring mig när det börjar blåsa! PUSS!!!
Logga in för att svara.