Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing blir det ngt i dag? – cabrinha tjejerna?

• karolinaekblom

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 11:08

Jag vet inte om jag kan kita i dag.. Jag har ingen som kan passa Alina wink.gif

• beckyjj

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 11:08

Ja, det läcker där. Vi har kollat med diskmedel:)

• rambo_johnson

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 11:09

Svar till:

men det är inte pumpen som är problemet. det är på kiten, packning där man pumpar in luften. Pumpen är bra.

[/ QUOTE ]

klassiska cabrinha problemet, ni får nog sälja och byta upp er…

• karolinaekblom

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 11:09

Asså ja ja.. det är en sån svart skruv sak så att om jag pumpar och sen tar bort pumpen stannar luften inne och sen måste jag typ skruva på ett “lock”.. och om det är sand längt in i den har “lilla grejen” allltså i pakcningen längst in.. så läcker luften ur sakta men säkert.

• betty

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 11:12

men gör rent det när du är hemma, skruva ihop det och öppna inte upp när du är nere så finns det ingen möjlighet att det kommer in sand.

• beckyjj

Medlem

det får bli till nästa år:P har fan laggt ALLA mina pengar på den satans utrustningen:P

• karolinaekblom

Medlem

Men jafg har hört av andra att cabrinha ska vara bra? confused.gif är det verkligen så dålig som du säger?

• beckyjj

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 11:13

Men lägg henne i barnvagnen och ta med henne ut så kan hon sova. Ha en sånn där babyvakt så när du surfar har du den med dig så hör du om hon skriker.:P

• betty

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 11:15

eller så kan du ha henne på ryggen medan du kör. Det ska ju börjas tidigt

• karolinaekblom

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 11:17

hah ja klart.. lite ostabilt om jag trillar.. lr åker upp i dag i gen =)

• beckyjj

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 11:18

Nu blir jag arg! hur kan man lova vind på 11 m/s och sen blåser det 2 m/s…hatar dmi…

• rambo_johnson

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 11:19

bara o sälja, typiskt cabrinha o inte göra ordentliga grejer…

• betty

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 11:19

Men det är bara höghöjdsträning. Eftersom alla träningsnarkomaner höghöjdstränar så måste man ju bli vältränad av det. Och Alina ska väl vara ett hälsosamt barn?

• karolinaekblom

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 11:21

klart!=)

• beckyjj

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 11:24

Nu går jag och kokar ägg…ring mig när det börjar blåsa! PUSS!!!

Sida 3 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing blir det ngt i dag? – cabrinha tjejerna?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.