Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing blir nog att man far till varberg i sommar

• blir nog att man far till varberg i sommar

Publicerad av pirre80 på 6 april, 2005 vid 20:54

Hej nu har jag övervägt allt som bara går att överväga så nu till sommaren när jag känner att jag har råd kommer jag till varberg och tar kurs sen att jag kanske inte kommer att synas en stund ute på vattnet men det är bara för att jag inte har en riktigt inkomst men så fort jag har råd så kommer jag åka runt på vattnet som en tok. blush.gif grin.gif tongue.gif

ric svarade 20 år sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • walle

Medlem
    6 april, 2005 vid 20:59

vart bor du ?

• pirre80

Medlem
    6 april, 2005 vid 21:16

uddevalla

• teda

Medlem
    6 april, 2005 vid 22:26

Hey !
    Även jag uddevallabo… har kört mest i varberg jag med på somrarna, av flera anledningar.. men verkar ju som om vi är några i Uddevallaområdet som kitesurfar ..
    Kan la sluta upp o köra lite där istället, finns allt några justa spots även där !
    Så lägg pengarna på kites istället o kör i Uddevalla .. ligger ju nära vattnet ..

• boardtalk

Medlem
    7 april, 2005 vid 06:39

Tjena Grabbar ! Jag kör ju oftast på Vänern och kanske en av anledningarna att jag inte surfar i Uddevalla har varit att man har varit helt själv, men så är det ju inte nu längre smile.gif

• ric

Medlem
    7 april, 2005 vid 08:13

4:de uddevalla inlägget in a row! woho
    ja vi verkar vara ett gäng, vore ruggit kul om det kunde utvecklas. några bra ställen måste vi ju ha här ändå?!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing blir nog att man far till varberg i sommar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.