• dr-masse

Medlem
    11 maj, 2005 vid 11:21

Faktiskt så blir jag fasen nästan det!

Den där är ju en SUPERKLASSIKER! Jag har sparat bilden av hans prylar i datorn.

Mig veterligen den första “funboarden” som tillverkades i lite större antal.

Fasen, någon borde förbarma sig över rariteten och hänga upp i en klubbstuga eller nåt.

Take Off!

• hakuna

Medlem
    11 maj, 2005 vid 11:24

“Fasen vad långt bak mastskenan sitter” tänkte jag…

• stewen

Medlem
    11 maj, 2005 vid 11:45
  • brickan

Medlem
    11 maj, 2005 vid 11:53

Vad menar han med bud?
    Jag skulle nog inte ta mer än ca 500 för att köra skiten till tippen grin.gif

• chrillecarlsjo

Medlem
    11 maj, 2005 vid 12:12

Svar till:

Visst blir man sugen:
    http://www.blocket.se/view/5001268.htm?caller=gbl_s&l=0&c=1&city=0

[/ QUOTE ]

Muhaha laugh.gif Billigt smirk.gif
    /C

• nordgren

Medlem
    11 maj, 2005 vid 12:32

Haha fan att dom ens bemödar sig att lägga ut en anons?!

• bergelin

Medlem
    11 maj, 2005 vid 12:58

De tänker: “Alltid lurar jag någon.. ” eller så saknar de helt enkelt hjärna..

• anonym-anvandare

Medlem
    11 maj, 2005 vid 13:03

Svar till:

“Fasen vad långt bak mastskenan sitter” tänkte jag…

[/ QUOTE ]
    ..eller kanske centerbordet

• anonym-anvandare

Medlem
    11 maj, 2005 vid 13:50

Svar till:

Vad menar han med bud?
    Jag skulle nog inte ta mer än ca 500 för att köra skiten till tippen grin.gif

[/ QUOTE ]

Faan jag har ju en sån bräda, rockerbrädan med två gula stripes på.. Den är inte snabb men den har den högsta nosen jag sett tror jag.. Lägger man brädan upp och ner i vattnet så är mittenpartiet 1dm ovanför vattenytan.

Vitvatten är inga problem på den.. sen att den är omöjlig att plana med det är ett annat bekymmer..

Tur att utvecklingen går framåt.. min 04:a TT105 på 6kg mot då tidenas freestyle, på 25kg, om det nu var det den var till för, kanske vågis rent av.. de finns knappt på samma planet..

Johan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.