Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Blocket.se rockar vidare
-
Blocket.se rockar vidare
Publicerad av el_duderino på 21 maj, 2005 vid 21:29Ännu ett hett klipp!
http://www.blocket.se/view/4740957.htm?caller=lu_s&l=0&c=1&city=0
2000 e inte så mycket begärt tycker jag, kommer nog bli budgivning på detta pangpaket!
brickan svarade 19 år, 7 månader sedan 35 Medlemmar · 65 Svar -
65 Svar
-
HAHA 😛 Tänkte skirva en tråd om detta igår, men kände att jag inte orkade lägga ner tid på någon som tror dom kan få sålt sina stenåldersprylar till detta pris
Den som köper prylara (om någon nu gör de) kommer ju lätt bli nöjd…2lax för ett så fint paket
/C -
Haha!! Fan! Ett sådant segel har jag seglat med!! Surfpartner rules!!
-
Ha Ha!!! Ett liknande “paket” sålde jag 1991 efter avklarad VLT-bräda för 1500:- Skulle knappast ha samvete till något annat än att skänka bort skiten 2005…
-
Som HD domaren skulle säga: Får man lillkillen till så är det fan en bra deal!
-
Ser ut som det första kittet jag fick när jag började vindsurfa 12 år gammal…
Får ryggskott jag bara tänker tanken att behöva släpa ner en sån container till vattnet…. -
HAHAHA! Prisvärt värre ju! Ska ringa honom direkt, man kanske tom kan pruta lite om man har tur
-
Alltså kan ingen ringa och tala om att dom är ute och cyklar? 18.000….? Vilken jävla idiot! Det är ju synd om honom. Han är fan dummare än den som försöker kränga surfpartnen. Dom stackarna kan ju inget om windsurfing, men den andra måste ha varit i svängen ett tag. Får har 1500:- för allt har har han gjort en bra affär.
-
Svar till:
Vad sägs om denna drömmare?
http://www.blocket.se/view/5140414.htm?caller=ogl_s&l=0&c=1&city=0
[/ QUOTE ]
Alltså vad i helvete är det för idioter 18 000:- !!! Fan är han helt bakom flötet. Haha att han dessutom har mage att lägga ut ett beggat panband i anonsen. haha!
-
Riktigt kul att se resultatet av vårens alla arkeologiska utgrävningar i garage och förråd. Mindre kul att en och annan nybörjare kanske luras att köpa skräpet. Men den sista kan ju användas som badflotte och då är 200 kr kanske inte nåt direkt överpris…
Logga in för att svara.