Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Blocket.se rockar vidare

• chrillecarlsjo

Medlem
    21 maj, 2005 vid 21:46

HAHA 😛 Tänkte skirva en tråd om detta igår, men kände att jag inte orkade lägga ner tid på någon som tror dom kan få sålt sina stenåldersprylar till detta pris grin.gif

Den som köper prylara (om någon nu gör de) kommer ju lätt bli nöjd…2lax för ett så fint paket smirk.gif
    /C

• tdk

Medlem
    21 maj, 2005 vid 21:56

Haha!! Fan! Ett sådant segel har jag seglat med!! Surfpartner rules!! grin.gif

• stinger

Medlem
    21 maj, 2005 vid 23:16

Ha Ha!!! Ett liknande “paket” sålde jag 1991 efter avklarad VLT-bräda för 1500:- Skulle knappast ha samvete till något annat än att skänka bort skiten 2005…

• mbkpeter

Medlem
    22 maj, 2005 vid 00:42

det är så satans ovärt 2000 kr

• imported_borje

Medlem
    22 maj, 2005 vid 10:37

Vadå ovärt… har du glömt antikvärdet? smile.gif

• bergelin

Medlem
    22 maj, 2005 vid 10:39

Hahaha.. KÖP NU SÅ ATT INGEN ANNAN HINNER FÖRE!! tongue.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    22 maj, 2005 vid 13:24

Som HD domaren skulle säga: Får man lillkillen till så är det fan en bra deal!

• swe-496

Medlem
    22 maj, 2005 vid 14:59

Ser ut som det första kittet jag fick när jag började vindsurfa 12 år gammal…
    Får ryggskott jag bara tänker tanken att behöva släpa ner en sån container till vattnet…. laugh.gif

• sundberg

Medlem
    22 maj, 2005 vid 16:35

HAHAHA! Prisvärt värre ju! grin.gif Ska ringa honom direkt, man kanske tom kan pruta lite om man har tur wink.gif

• oaxen

Medlem
    23 maj, 2005 vid 07:26
  • borje

Medlem
    23 maj, 2005 vid 07:32

Jag är lite sugen på pannbandet!

• anonym-anvandare

Medlem
    23 maj, 2005 vid 08:54

Alltså kan ingen ringa och tala om att dom är ute och cyklar? 18.000….? Vilken jävla idiot! Det är ju synd om honom. Han är fan dummare än den som försöker kränga surfpartnen. Dom stackarna kan ju inget om windsurfing, men den andra måste ha varit i svängen ett tag. Får har 1500:- för allt har har han gjort en bra affär.

• nordgren

Medlem
    23 maj, 2005 vid 08:58

Svar till:

Vad sägs om denna drömmare?

http://www.blocket.se/view/5140414.htm?caller=ogl_s&l=0&c=1&city=0

[/ QUOTE ]

Alltså vad i helvete är det för idioter 18 000:- !!! Fan är han helt bakom flötet. Haha att han dessutom har mage att lägga ut ett beggat panband i anonsen. haha! smirk.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    23 maj, 2005 vid 10:36
  • lars_k

Medlem
    23 maj, 2005 vid 10:49

Riktigt kul att se resultatet av vårens alla arkeologiska utgrävningar i garage och förråd. Mindre kul att en och annan nybörjare kanske luras att köpa skräpet. Men den sista kan ju användas som badflotte och då är 200 kr kanske inte nåt direkt överpris…

Sida 1 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Blocket.se rockar vidare

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.