Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Blocket.se rockar vidare

• hellgren

Medlem
    2 juni, 2005 vid 17:31

Fan! Jag som trodde att jag hade hittat nått här. Fasst han sa att den var köppt nångång 97-98. Men det e klart att han kan ju ha sagt fel.
    Men vad är paketet värt då?

peace!

• Knatte

Gäst
    2 juni, 2005 vid 17:39

Han kan säkert ha köpte den 97/98. För i alla fall i -97 års SP katalog försökte de sälja överblivna brädor av -95 års modell tongue.gif
    Vad det kan vara värt?? Brädan kanske 500-700 kr

Riggen?? Utan att veta vilken mast och bom mm. så är det svårt att gissa.
    Men storleken 5.0 kvm, passar inte brädan speciellt bra, så du har väl ingen nytta av detta. Köp bara brädan och leta rätt på en annan rigg är nog mitt tips.

• hellgren

Medlem
    2 juni, 2005 vid 17:58

kanske inte det, men jag behöver ändå en ny bom så jag hade tänkt slå 2 flugor i en smäll där. Dessutom är den här i gbg vilket känns trivsamt.
    Vilken jungel det här blev. Hittar inga andra vettiga brädor till pris som jag klarar av.. frown.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    15 juni, 2005 vid 14:44
  • brickan

Medlem
    15 juni, 2005 vid 15:12

Svar till:

Det här är garanterat ett fynd!!!
    http://www.blocket.se/view/5204168.htm?caller=shl_s&l=0&c=1&city=0

[/ QUOTE ]

Den var ju cool som fan.

Sida 5 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Blocket.se rockar vidare

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.