Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Blocket Superstars
Taggad: blocket, blocket begagnat
-
Blocket Superstars
tsss svarade 9 år, 3 månader sedan 179 Medlemmar · 712 Svar
-
Dom där får man ju betala för o bli av med nu för tiden… Har tex en fin gammal 21″ tjockskärm som ligge ro skräpar i förrådet… Nästan synd, har inte haft hjärta att kassera den…
-
en ny chans till att kitta upp sig…på “sånt man håller sig i” . Obs att seglet är fint hoprullat, så du behöver inte fundera -bara att slå till!
(Kanske att centerbordsbrädan kan vara ett fynd för hugad lättvindsseglare, vad är det för märke? F2 eller Mistral??)http://www.blocket.se/vi/21074125.htm?ca=11_s
pris: 2 000:- Typ: Dyk & Vattensport Eslöv: Visa var
Har fått ärva 2 st vindsurfingbrädor,fina hela brädor med tillhörande segel och sånt man håller sig i.
Billigare vid snabb affär.
Seglet finns inte på bild då det ligger fint ihoprullat. -
Knatte
Gäst8 april, 2009 vid 04:40tsss;539362 wrote:en ny chans till att kitta upp sig…på “sånt man håller sig i” . Obs att seglet är fint hoprullat, så du behöver inte fundera -bara att slå till!
(Kanske att centerbordsbrädan kan vara ett fynd för hugad lättvindsseglare, vad är det för märke? F2 eller Mistral??)http://www.blocket.se/vi/21074125.htm?ca=11_s
pris: 2 000:- Typ: Dyk & Vattensport Eslöv: Visa var
Har fått ärva 2 st vindsurfingbrädor,fina hela brädor med tillhörande segel och sånt man håller sig i.
Billigare vid snabb affär.
Seglet finns inte på bild då det ligger fint ihoprullat.En gammal Hifly som såldes i slutet på 90-talet och en CLS bräda:smile:
-
Jaha – borde ha känt igen märket i fören, förstås. Jaså – slutet av 90 talet. Då kanske priset inte är allför häftigt. Eventuellt ett fynd för någon nybörjare om det går att pruta litet?
Nu har hon prutat till 1500, troligen beroende på att det hoprullade seglet inte längre nämns…
-
davven;539733 wrote:För den som tänkt sig 40 knop i display! 😉
Den ser ju rikigt farligt ut!:wink:
-
ris: 5 000:- Typ: Dyk & Vattensport Göteborg, Västra Göteborg: Visa var
Komplett utrustning i mycket bra skick.
Bräda: Fanatic JAG. Nyskick, använd max 5 gånger.
(270 cm, 89 liter, bredd 54 cm)Segel:
Hot, 6 m2 (aldrig använt)
F2, 5 m2
Gastra 4 m2Bom: Justerbar ,aldrig använd
Mast: Delbar, aldrig använd. (4.65 m, stif 7.2)
Board bag, plus mer utrustning.
-
Knatte
Gäst11 april, 2009 vid 15:48Grejerna ser ju ut att vara i nyskick, men tyvärr är de ju typ minst 10 är gamla antagligen 15 år 🙂
Så priset kanske inte är helt ok, om man säger så.. Men Jag var ju ett riktigt spett på sin tid:grin: -
hej, vill själv inte bli lurad, hur fasen ska man veta vad som är bra eller inte för en nybörjare då… man litar ju på säljare tyvärr.. 🙁
-
Jaggan går nog att få upp i 35 knop för den delen.
För att inte bli lurad: Betala inte 5000 kronor för en tio år gammal bräda. Den är värd 250 spänn eller några stora stark eller så.
-
Preppie;540069 wrote:hej, vill själv inte bli lurad, hur fasen ska man veta vad som är bra eller inte för en nybörjare då… man litar ju på säljare tyvärr.. 🙁
Det är därför det finns trevliga sidor som denna, skulle jag köpa något på blocket som jag inte kan något om så skulle jag söka upp ett forum och höra mig för. Som du säger, säljare ska man inte förlita sig på.
-
Har en likadan Fanatic Ultra JAG i källaren i riktigt fint skick… Skulle aldrig sälja den, ingen idé. Med tanke på värdet har jag mer glädje av att behålla den!
-
Riktigt bra bräda på sin tid gissar 1993
Varför köpa nytt och knappt aldrig användas?
Måste ju varit en hyfsad surfare som köpt
den. Vilket slöseri! -
Vilket klipp…
http://www.blocket.se/vi/21216778.htm?ca=11_s
“…Stropparna lite slitna, kan va musgnagda…
…Det är så man känner historiens vingslag, eller om det är vinden som blåser rakt igenom duken…
…Gammel bom, känns lite sladdrig”
Logga in för att svara.