Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Blocket Superstars
Taggad: blocket, blocket begagnat
-
Blocket Superstars
tsss svarade 9 år, 3 månader sedan 179 Medlemmar · 712 Svar
-
Norrbottensvarning!!!!
Fräckt försök att sko sig på nybörjare, som riskerar bli bortskrämda!
Enkel att segla, stabil och perfekt … – Hallå vakna, det är ju ren och skär lögnSkall skicka mail till annonsören och be honom åka själv till tippen. Man tycker ju att folk som windsurfat borde vara lite vänligt stämda mot nytillkommande och inte lura dom på den kanske begränsande kassa som dom har….
Vindsurfing bräda
Säljes av Niklas. Insänd 29 april 15:25. Ta bort, ändra, förnya din annons.
Pris: 1 300:- Typ: Dyk & Vattensport Luleå: Visa var
Nu skall den säljas. Vindsurfingbräda
Enkel att segla med, stabil och perfekt om man inte åkt så mycket tidigare.
Komplett med alla tillbehör.
Mvh Niklas
-
Nu när man är inne i vindsurfing-värden, så ser man verkligen vilket skit folk säljer.
Skulle aldrig kunna sälja något sånt med gott samvete.Ändå är det jag åker på , lite väll gammalt också.
Men det är brädan som är äldst nu. -
http://www.blocket.se/stockholm/Windsurfingbrada_F2_Bullit_27375763.htm?ca=10&w=3
Den var ju grymt dyr Använd 2ggr (säkert på 20år) -
va, futtiga 5000 för en F2 Bullit?? Använd 2 ggr, alltså nyskick!
Det är på Östermalm i Stockholm men jag kastar mig i bilen direkt.
Den kan knappast vara äldre än 25 år….. rena ungdomen alltså. -
Knatte
Gäst9 maj, 2010 vid 19:10Skulle nog tippa på 26-27 år gammal bräda. Inte 100% men tror det är en 83 eller kanske en 84 det handlar om:laugh:
-
Kanske inget fel med priset, har aldrig sett sån här Exocet. men ändå litet udda? Finns säkert en förklaring
man undrar ju varför hon säljer, kanske riggen inte lirade så bra med brädan?
(Brädan storlek L troligen på uppåt 200 liter, riggen ett 2,6 segel. Tttta längst ned till höger på bilden där står segel och bom)Vindsurfingbräda Sökresultatet | Nästa »
Säljes av Marianne. Insänd 9 maj 20:52. Ta bort, ändra, förnya din annons.
Pris: 5 000:- Typ: Dyk & Vattensport Österåker: Visa var
Exocet cruiser L med rigg, segel 2,6. Använd ett fåtal gånger. ring för mer info.
-
tsss;610787 wrote:va, futtiga 5000 för en F2 Bullit?? Använd 2 ggr, alltså nyskick!
Det är på Östermalm i Stockholm men jag kastar mig i bilen direkt.
Den kan knappast vara äldre än 25 år….. rena ungdomen alltså.Nu blir man ju helt nostalgisk. Bullit var ju rena dröm brädan, är rätt säker på att den är från -84. Då hade man inte råd med en så exklusiv bräda. Har för mig att den kostade ungefär lika mycket då, snacka om bra andrahandsvärde…
-
jojjo;610822 wrote:Nu blir man ju helt nostalgisk. Bullit var ju rena dröm brädan, är rätt säker på att den är från -84. Då hade man inte råd med en så exklusiv bräda. Har för mig att den kostade ungefär lika mycket då, snacka om bra andrahandsvärde…
Håller med fullständigt! Bullit var nåt man bara ville ha och drömde om, men som sagt var den lite för dyr… Så visst VAR det en top-of-the-line-bräda då, men idag… Nja.. lite tveksam där…:smirk: Och fortfarande är den alldeles för dyr…:grin:
-
tsss;610811 wrote:Kanske inget fel med priset, har aldrig sett sån här Exocet. men ändå litet udda? Finns säkert en förklaring
man undrar ju varför hon säljer, kanske riggen inte lirade så bra med brädan?
(Brädan storlek L troligen på uppåt 200 liter, riggen ett 2,6 segel. Tttta längst ned till höger på bilden där står segel och bom)Inget konstigt med den, Exocets skolbräda (205l) med barnrigg helt enkelt….
Jag tror priset dessutom är rätt ok.
http://www.exocet-original.com/exocet08/products/cruiser.asp -
6 000 för 120 vindsurfingsegel!
http://www.blocket.se/stockholm/120_vindsurfingsegel_Dacron_27164334.htm?ca=11&w=1
-
Han skulle sålt dessa 15 år sen så hade han tjänat en förmögenhet….
-
zucko;612486 wrote:Han skulle sålt dessa 15 år sen så hade han tjänat en förmögenhet….
…det var uppenbarligen någon som gjorde en bra affär i att sälja seglen till honom. :crazy:
-
oförtröttligt kommer nya fynd in på Blocket:
Här är ett föga känt toppmärke: Blue Marlin
… och lägg märke till texten. Efter några år på hyllan, borde ändras till 25 år på hyllan och möjligen några år på fyllan. Han säljer pga av tidsbrist? Tydligen tufft med tid eftersom han först ett kvarts sekel senare lyckats få in annonsen.Pris: 1 700:- Typ: Dyk & Vattensport Kungsbacka: Visa var
Säljer nu mina windsurfingprylar efter några år på hyllan detta pga. tidsbrist.
2 surfbrädor,3 segel, 2 master, 3 bommar var av 2 har kvicklock. 1 Hängsele med flytkraft
+ lite bra att ha prylar.
1 Blue Marlin 3,85m L
1 Dry Surfpartner 2,85m L
2 segel 6,0 kvm
1 segel 5,4 kvm
Lattor finns till alla segel.
Säljer allt detta för endast 1700:-
Kan tänka mig att sälja med en Streemer m. löstagbara ärmar för 500:- till.
Prutat och klart. Mejla annonsören Maths Andersson: -
Quote:Tydligen tufft med tid eftersom han först ett kvarts sekel senare lyckats få in annonsen.
😀
Visst är det ett överpris, men de såg rätt fräscha ut för sin ålder!
Fanns många “rariteter” på Blocket nu….:laugh:
Sökte på hela landet: *indsurf*…
Logga in för att svara.