Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Blocket Superstars
Taggad: blocket, blocket begagnat
-
Blocket Superstars
tsss svarade 9 år, 3 månader sedan 179 Medlemmar · 712 Svar
-
Med tanke på alla footstraps man får med måste ju paketet vara värt sitt pris… :laugh:
-
“3 st fenor för extra stabilitet” Äntligen fick vi en vettig förklaring till fenhysterin…
-
Och så slånger han med två 2011 Fly segel till den… lite småmärklig kombo, eh?
trapez, dessutom.
-
@dr Masse 706001 wrote:
Och så slånger han med två 2011 Fly segel till den… lite småmärklig kombo, eh?
trapez, dessutom.
Den där säljaren har sålt gammalt skräp hela hösten och hävdat att det är 2010 eller 2011. En riktig skitstövel misstänker jag.
-
Ja, och Fly 6.0… måste vara en special custom som han fick med sin trapez…
-
Man märker ju av att våren är en månad försenad. Normalt vimlar det av annonser om “fynd” när folk städat garaget i mars. Men i år har det varit tunnsått – nästan inga brädannonser alls på Blocket. (Däremot la jag ut en annons om längdskidor och har fått svar fram till i förra veckan) men nu dök det upp ett fynd i Sthm, en bräda som kanske är fått ett pris som är 10000 för högt eller så. 13 tusen vill dom ha för denna med ett 6,5 segel
-
-
@PukLars 709743 wrote:
Jag hör till dem som tycker att dammiga garageklenoder kan vara kul. Var därför själv lite sugen på skaffa en ful Equipe (nån som har?) och ta med kaffe och bullar ut på någon kobbe i sommar. Nu avskräckt från tänkt fikastund – ska långbrädorna verkligen kosta 4800 pix?Jag har en som ligger i ett förråd i Stockholms skärgård. Din för en femhundring om du hämtar den:-)
-
Priset på Equipe brukar vara 500- 1000 beroende på skicket. Priset på Mistral One Design runt 1500 -2 tusen. Men dom är sällan till salu.
-
-
@mes 709902 wrote:
http://www.blocket.se/alvsborg/Surfingbrada_46766477.htm?ca=20&w=3
Men man får ju en staketfena:wink:
-
@HTN 709906 wrote:
Men man får ju en staketfena:wink:
Ah, jag läste…Men man får ju staketfena…hmmm….snuskig man är då…alternativt djupt deppad att sista veckans vind har infunnit sig när man jobbar, är själv hemma med barnen eller som idag jobbar och sen lyssnar på valborgssång och sen icke-surfande kompisar på middag…som vanligt alltså…skit.
Logga in för att svara.