Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Blocket superstars
-
Jompa!
Smäll till på http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=9493&sort=1&cat=12&page=1 innan nån annan gör det. Jag tror det är ett kanonpaket för dig att komma igång med! Fast det är den typen av paket som blir sålda innan man hinner fatta vad som hänt…
-
Oregistrerad
Gäst11 augusti, 2006 vid 06:50Rasmus_W wrote:Jompa!Smäll till på http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=9493&sort=1&cat=12&page=1 innan nån annan gör det. Jag tror det är ett kanonpaket för dig att komma igång med! Fast det är den typen av paket som blir sålda innan man hinner fatta vad som hänt…
Hehe… nja, jag måste nog “kommentera” upp priset för att det ska kännas rätt!
/Jompa
-
Jester wrote:Du missuppfattar mig. Då många vill ha kvar kommentarerna, så föreslår jag att någon med kunnande kan gå in o ta bort ovidkommande, och löjliga kommentarer. Mao en moderator, precis som vi har i övriga delar av forumet.
Finns ju en del som faktiskt kan lura en säljare som inte har järnkoll att släppa prylar för MINDRE än vad som egentligen vore möjligt pga att någon (som inte ens är intresserad av prylarn) hoppar in och förstör. Inte kul då begagnatpriserna redan är nästan löjligt låga ibland.
Jag är faktiskt moderator för köp&sälj, så om någon rapporterar något så kollar jag, men det händer ungefär aldrig. Dessutom är det lite meckigt att kolla igenom det…
Det finns möjligheter till att köra helt modererat (nu är det bara moderatorernas annonser som inte syns direkt…).
Jag är också av åsikten att det borde vara modererat och utan kommenteringsfunktionen.
-
Ola_P wrote:Jester wrote:Du missuppfattar mig. Då många vill ha kvar kommentarerna, så föreslår jag att någon med kunnande kan gå in o ta bort ovidkommande, och löjliga kommentarer. Mao en moderator, precis som vi har i övriga delar av forumet.
Finns ju en del som faktiskt kan lura en säljare som inte har järnkoll att släppa prylar för MINDRE än vad som egentligen vore möjligt pga att någon (som inte ens är intresserad av prylarn) hoppar in och förstör. Inte kul då begagnatpriserna redan är nästan löjligt låga ibland.
Jag är faktiskt moderator för köp&sälj, så om någon rapporterar något så kollar jag, men det händer ungefär aldrig. Dessutom är det lite meckigt att kolla igenom det…
Det finns möjligheter till att köra helt modererat (nu är det bara moderatorernas annonser som inte syns direkt…).
Jag är också av åsikten att det borde vara modererat och utan kommenteringsfunktionen.
Men Ola, du säger ju själv att det är meckigt att kolla genom det, vilket man lätt kan förstå. är det inte fint att ha lite hjälp då?
-
Det är därför rapportera annons funktionen finns…
Adde har rätt bra koll på köp&sälj däremot tror jag. -
ännu en som vet vad sakerna är värda.. tur det är i bra skick iaf..
-
Oregistrerad
Gäst7 september, 2006 vid 16:321.5 tusen är de ju värda. Nu får ni skärpa er!
-
Oregistrerad
Gäst7 september, 2006 vid 16:37den va oxå najs 🙂
Schysstans Tillbehör! -
Hur fanken kan ha köpt på sig 4 bommar när han bara har ett segel? Är det någon sorts fetisch eller bara dålig födelsedagspresent-planering från släktingarna?
-
Han har trilligar och kör enligt konceptet som ses i någon annan surfa-med-barn tråd här. 🙂
-
Bjornen wrote:Ännu ett klipp http://www.blocket.se/vi/9331592.htm?ca=11_s
Tror att detta är en sen 80-talare
“Vindsurfingbrädan är av märket Surf Partner (ca 3 m) och har flytkraft både för åkare och segel”
-
Oregistrerad
Gäst9 september, 2006 vid 19:57Fy fan!
Jag skulle hellre köpa en begangnad bil av Lars Lejonborg än några av de där prylarna.
/Dolph -
Haha…mycket roligt kan man hitta på blocket, speciellt om man kollar på bil-annonserna…Ex:Tacklucka:-), eller bilar som påstås var “Individual” resp “M” (vi pratar BMW) som eg är helt original snik-modeller:-). Sen har vi förståss den berömda annonsen där en vinge på bakluckan påstås ge 20 extra hk:))))
Logga in för att svara.