• bo coche?

Publicerad av anonym-anvandare på 3 november, 2004 vid 10:57

hej ni glada,

ska till coche jan -05. skulle vara jätteglad om nån erfaren har tips på boende och ungefärliga priser, typ var på ön m.m. vore tacksam för bra tips! har hört om el palangre!
    ha d fint

roland svarade 20 år sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • roland

Medlem
    3 november, 2004 vid 11:47

Totalt finns det nog 5 ställen att bo på tror jag ,Paradise,elpalangre,sen den ett anaat hotel om ligger uppvind från stranden dem hadde ganska bra priser, sen ligger det ett annat ställe inne i staden lite längra ifrån elpalangre men det e inte så bra,sist o sämst så kan du bo med en gniden guide som hette Alex tror jag han hyr ett hus. Det e välldigt billigt allt på coche det bästa e nog paradise men dyrast men ligger pricis där man åker slipper taxi o annat försök få ett bra pris

• anonym-anvandare

Medlem
    4 november, 2004 vid 09:54

har du vart där eller dina vänner? har du ungerfärliga priser??
    surfs up!

• roland

Medlem
    4 november, 2004 vid 12:29

JO jag varpå coche i 3mån å i Venezuela i 5mån annars hadde jag inte skrivit! på elpalangre kostade det 300000 bolivers för ett rum i en månad det blev i slutet ungefär 100 dollar det var för ett dubbel rum så man dela så att alla fick plats typ 350 spänn vet aj hur priserna går upp eller ner men det e ingen standard direkt! Ha det gött

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.