Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing boardbad försvunnen Klagshamn i lördags 30/5

• boardbad försvunnen Klagshamn i lördags 30/5

Publicerad av lotta på 2 juni, 2008 vid 12:07

Heeej!
    Någon som fick med sin min boardbag från Klagshamn i lördags? Simmer Svart/Silver med orange text.

Jag klämde den under någon svart bil. När jag kom upp från vattnet vid 19 var den borta.

Lotta
    0708-113324

lotta svarade 16 år, 11 månader sedan 2 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • lillhagen

Medlem
    2 juni, 2008 vid 13:07

Hejsan Lotta,

Den lämnades in i klubbhuset. Där fanns i alla fall en boardbag som liknar din beskrivning igår.

Fortfarande ingen som kommit på att dem råkat få med sig en Simmer 400 RDM mast istället för sin vanliga 460 mast?

Detta skedde under lördagen och jag och Niklas hade parkerat till höger ganska tidigt efter att man kört förbi bommen. Masten låg hela dagen i gräset framför bilen, en stor grå skåpbil…

mvh Henrik

• lotta

Medlem
    2 juni, 2008 vid 13:38

Tusen tack för info Henrik och tack för att alla är so goa och håller reda på varandra 🙂

kram kram

• lotta

Medlem
    2 juni, 2008 vid 13:41

Lycka till med din mast….

• lotta

Medlem
    4 juni, 2008 vid 09:29

Var i Klagshamn igår och då hade min boardbag lämnat klubbstugan…

Kanske är det någon som tagit med den till mig?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing boardbad försvunnen Klagshamn i lördags 30/5

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.