Senaste nytt Forums Vågsurfing Boardbag köpes till 7´9

• Boardbag köpes till 7´9

Posted by anonym-anvandare on 17 mars, 2002 at 22:55

ja ni såg rubriken. Är det någon som vill sälja en boardbag passande en 7´9:a Bic natural surf (Ni vet det där slagskeppet som det har snackats om i ett tidigare inlägg)?
    maila till [email=”Markyman79@hotmail.com.”]Markyman79@hotmail.com.[/email] Jag bor i Göteborg.
    markus

surferic replied 22 years, 9 months ago 2 Members · 5 Replies
  • 5 Replies
  • surferic

Member
    18 mars, 2002 at 08:15

Behöver man boardbag till en plastbräda?

• anonym-anvandare

Member
    18 mars, 2002 at 14:02

Hörrö surferic a.k.a journeyman,
    om jag vill ha en boardbag så vill jag det, oavsätt hur hållbar brädan är. Att kuska omkring på handbagage, resväska samt en bräda under armen i en månad blir lite jobbigt. För att underlätta det hela, hade en boardbag inte varit fel. Har du någon att sälja, eller ville du bara andas lite?
    Markus

• surferic

Member
    18 mars, 2002 at 16:31

Förlåt… Har tyvärr ingen bag att sälja till dig. 3vlig resa!

• anonym-anvandare

Member
    18 mars, 2002 at 19:12

Tack. Vad är tungsurf by the way?
    Markus

• surferic

Member
    18 mars, 2002 at 21:21

Kolla vår gamla hemsida: http://www.tungsurf.com En helt ny kommer inom kort.

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Boardbag köpes till 7´9

You must be logged in to create new discussions.