-
Boardbag till en 6.8 onskas kopas!!
Hej,
Om nagon har en boardbag att salja alternativt har nagon affar att reka i Stockholm sa vore jag tacksam!
/Johan
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › Boardbag till en 6.8 onskas kopas!!
Hej,
Om nagon har en boardbag att salja alternativt har nagon affar att reka i Stockholm sa vore jag tacksam!
/Johan
Tja!
Finns bara en surfbutik i Stockholm, nämligen Rockaway Beach på Gamla Brogatan. Deras utbud på boardbags är sådär men de kan alltid beställa in åt dig. Tror dock att jag såg en 6,8 FCS-bag där för bara ngn dag sen. Rätt poppis strl iof, så just en sådan har de säkert.
Om du kan tänka dig postorder eller befinner dig i Varbergstrakten skulle jag dock rekomendera att du kollar in Surfers Paradise. De håller nämligen rätt juste priser på det mesta (till skillnad från Rockaway) och är hur hjälpsamma som helst, även på telefon. Kolla in dem på http://www.surfersparadise.nu för mer info.
Lycka till!
Mvh,
WSV skate&surf shop i Varberg har alla!!!! storlekar på boardbags ,leachar, fenor, brädor , våtdräkter,pads , vax, lagningssatser….iprincip allt.
info@wsv.nu
http://www.wsv.nu
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › Boardbag till en 6.8 onskas kopas!!
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.