-
Boardbag till en 6.8 onskas kopas!!
Hej,
Om nagon har en boardbag att salja alternativt har nagon affar att reka i Stockholm sa vore jag tacksam!
/Johan
Log in to reply.
Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › Boardbag till en 6.8 onskas kopas!!
Hej,
Om nagon har en boardbag att salja alternativt har nagon affar att reka i Stockholm sa vore jag tacksam!
/Johan
Tja!
Finns bara en surfbutik i Stockholm, nämligen Rockaway Beach på Gamla Brogatan. Deras utbud på boardbags är sådär men de kan alltid beställa in åt dig. Tror dock att jag såg en 6,8 FCS-bag där för bara ngn dag sen. Rätt poppis strl iof, så just en sådan har de säkert.
Om du kan tänka dig postorder eller befinner dig i Varbergstrakten skulle jag dock rekomendera att du kollar in Surfers Paradise. De håller nämligen rätt juste priser på det mesta (till skillnad från Rockaway) och är hur hjälpsamma som helst, även på telefon. Kolla in dem på http://www.surfersparadise.nu för mer info.
Lycka till!
Mvh,
WSV skate&surf shop i Varberg har alla!!!! storlekar på boardbags ,leachar, fenor, brädor , våtdräkter,pads , vax, lagningssatser….iprincip allt.
info@wsv.nu
http://www.wsv.nu
Log in to reply.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
There was a problem reporting this post.
Please confirm you want to block this member.
You will no longer be able to:
Please note: This action will also remove this member from your connections and send a report to the site admin. Please allow a few minutes for this process to complete.
Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › Boardbag till en 6.8 onskas kopas!!
You must be logged in to create new discussions.