-
Boardbag till gamal race bräda?
Har det tillverkats boardbags till de gamla racebrädorna 3,80m? Var kan jag köpa en? Behöver en till en F2 tandem 70cm bred.
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Boardbag till gamal race bräda?
Har det tillverkats boardbags till de gamla racebrädorna 3,80m? Var kan jag köpa en? Behöver en till en F2 tandem 70cm bred.
Hej, Jag har en begagnad boardbag som kanske kan passa, pris 300 kr.
Ring uniquestore butiken 0173/30944 om du är intresserad
/Johan
Hej Nemo,
Tyvärr den jag har är är för kort, lycka till i sökandet…
/Surf Unique
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Boardbag till gamal race bräda?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.