Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Boards julinummer år 2000
-
Boards julinummer år 2000
Publicerad av oaxen på 20 januari, 2005 vid 18:39Hej!
Jag undrar om någon kan förse mig med en PDF-kopia av Boards surfbussartikel i sitt julinummer från 2000?
Med hopp om tur
patrik[at]lind.gs
oaxen svarade 20 år sedan 3 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
Kanske inte det du vill höra, men även surftidningar kan väl vara förtjänta av en liten slant om man är ute efter något bra de skrivit…
Jag har beställt några gamla Boards nummer direkt från deras sajt. Sist kostade det 65:- för att få hem den i brevlådan på typ en vecka. Helt OK, tycker jag.
Blaska På!
-
Boards har inte så gamla nummer till salu på sin online-shop(dåligt). Har självklart sökt den rätta vägen först!
-
Ah, jag sökte på den vanliga sajten, inte på on-line shoppingen.
Testa att höra av dig till Boards! Skriv att du försökt köpa, men att numret inte finns. Det var ju någon här på konfen som fick en pdf på någon gammal artikel – fick den gratis!
Lycka till!
-
Nu har jag fått texten i word-format direkt från Bill Dawes själv. Dock inga bilder. Finns det någon vänlig själ som skulle kunna göra sig omaket att maila enbart bilder från artikeln “the Ultimate windsurfing van” i Boards julinummer år 2000?
MattaP maila mig så vidarebefodrar jag Bills mail.
Logga in för att svara.