Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Boards Magazine
-
Boards Magazine
Publicerad av Oregistrerad på 4 april, 2006 vid 09:32Tjena
Har ni som prenumererar fått senaste (april)numret av Boards?
Det borde väl dyka upp snart!Knatte svarade 18 år, 11 månader sedan 12 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
Det brukar ta minst en vecka för tidningen att komma till sverige.
Maila och klaga om du tycker att det är för dåligt, det har jag gjort 🙂 -
I tyska surf aprilnummer utlovas en dvd som ska finnas påklistrad på sid 3 men jag kan inte hitta något ex med dennna i. Kanske skivan inte skickas med utlandsexen eller ? någon som vet ?
-
Hmmm.
Jag fick i alla fall en DVD i min SURF prenumerationstidning.
/Magnus -
Oregistrerad
Gäst4 april, 2006 vid 12:50fattar ni tyska så bra att det är läge för prenumeration? Eller kollar ni bara på bilderna och försöker tolka testdiagrammen 🙂
Önskar att jag inte suttit och sovit på tysklektionerna -
Mitt ex av aprilnummret droppade ner i brevlådan idag. dock ingen dvd som någon talade om. men för något nummer sedan var det en dvd med.
-
Knatte
Gäst4 april, 2006 vid 14:34Mitt ex dök, också upp idag :smirk:
-
Om det är en Press Stop-butik så är det nog så att de har slutat ta emot tidningar med instick, t ex DVD-skivor. Förmodligen är man blåst på densamma om man inte prenumererar.
-
mitt svar om att det inte var någon dvd med var i boards och inte i tyska surf om det var nån som missförstod det, tyska är inte min starka sida trots 4års tyskastudier så jag tror jag håller mig till boards och windsurfing(billig amerikans blaska)
-
Oregistrerad wrote:fattar ni tyska så bra att det är läge för prenumeration? Eller kollar ni bara på bilderna och försöker tolka testdiagrammen 🙂
Önskar att jag inte suttit och sovit på tysklektionernaAber, ja. Selbsendich spreche Ich Deutch…die test diagramme ist ser toll.
Faktum är att jag mer eller midnre lärde mig den tyska jag kan av att snarare studera tyska SURF än det av min tysklärarinna rekomenderade tyskaläroboken. Om jag inte minns fel köpte jag _alla_ nummer av SURF från 86 till 96 eller nå’t. Nu är jag något mer sparsmakad, men skolåren med smygläsning av SURF under bänken har gett mig en rätt hyfsad surfvokabulär på tyska.
Några favoriter:
Es Hackt (det hackar)
Ein grosse knüller (en stor knullare)
Ein echtes vollmilchsau (ett äkta fetmjölkssvin) -
Oåxen wrote:Om det är en Press Stop-butik så är det nog så att de har slutat ta emot tidningar med instick, t ex DVD-skivor. Förmodligen är man blåst på densamma om man inte prenumererar.
Var ner på Press Stop idag och handlade på mig blaskor (senaste Boards) och kollade ifall Surf hade nån skiva. Mycket riktigt, det hade den inte.
Jag frågade i kassan varför den inte hade det och hon sa att det berodde på distributionen, och att de inte vet innan ifall insticksskivor kommer med. Men att de inte skulle sälja tidningar med skivor förnekade hon, och det verkar stämma eftersom hela datortidningshyllan var full med instick. :confused2:Sehr Märklich.
-
Aha, så nya Boards hade kommit till butiken nu. Måste ta och inhandla den!
-
Var nere på Pressstop igår och plockade hem Surf, Boards och Windsurfing (amerikanska). Det var 25års jubeliums nummer för Windsurfing så de hade en heldel coola reportage, bla hade de en ”tids linje” för surfingens utveckling som sträckte sig en massa sidor. Schysst och intressant läsning!!!!!
-
Vafan, här säger dom att den inte kommer till butiken förens den 15:e!!??
:mad2:
/adde
Logga in för att svara.