Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Boardshorts – För eller emot

• Boardshorts – För eller emot

Publicerad av regfellow på 19 juni, 2010 vid 14:23

Whats the deal?! Man blir trackad med och utan!

Är det bara fåfänga och för att dölja sin camel toe, ca-male toe eller avsaknad av bula… eller har det någon praktisk betydelse?

För eller emot?

/M

perl svarade 14 år, 8 månader sedan 28 Medlemmar · 50 Svar
  • 50 Svar
  • stoffe-2

Medlem
    19 juni, 2010 vid 14:37

Skulle vara att förhindra slitage på röven om man sitter på botten lika mycket som jag..:)
    Speciellt om du kör SL dräkt, jag letar efter ett par schyssta brallor, mest för att jag inte har råd att pajja våtdräkten…:S
    Att tracka någon för deras klädsel är ju lite högstadievarning, men ja, det finns folk som är socialt handikappade..:P

• rydstrom

Medlem
    19 juni, 2010 vid 15:56

boardshorts och flanell för att det är snyggt, ”varmt” och minskar slitaget

• gurra_g

Medlem
    19 juni, 2010 vid 17:29

boardshorts för den som inte har nått o dölja, men ändå vill.. som JD sa..

• ewald

Medlem
    19 juni, 2010 vid 20:08

Naj! Jag har boardshorts utanför våtdräkten bara för att reta vindsurfarna.

• sonkie

Medlem
    19 juni, 2010 vid 20:11

Är inte boardshorts lite som att ha bikini utanpå våtdräkten?

• haze

Medlem
    19 juni, 2010 vid 20:33

Boardshorts utanpå suger röv…. Som att åka i tights med shorts utanpå när man åker skateboard.

Men så klart alla får göra som dom vill…

• nundy

Medlem
    19 juni, 2010 vid 22:02

Boardshorts for att minska slitage hålller inte. Folk tycker väl att det är rätta surf stilen med boardies, dock har jag aldrig nånsin sett någon surfa med boardies utanpå våtdräkten! Jag röstar blankt NEJ 🙂 Uhhh. Fjolligt!!

• regfellow

Medlem
    19 juni, 2010 vid 23:48

Det låter som att det gamla ordspråket ”Det är inte kläderna som gör mannen, utan mannen som gör kläderna!” vinner!

Dock tycker jag att det är lite som de som har kallingar under badbyxorna…

/M

12 h kungligt bröllop får en att fly till de mest djupa och filosofiska frågorna… egentligen skiter jag i vad ni tycker! Jag gör som jag själv känner för ändå! :smirk:

• sourra

Medlem
    19 juni, 2010 vid 23:58

Smaksak. Dels är det bra för att dölja en massa elände men framför allt för att få rätt feeling. Shorts är utgångsläget och sen får man fylla på med isolering undertill ifall klimatet kräver det.

• henkish

Medlem
    20 juni, 2010 vid 00:08

denna disk har varit uppe förr. Minns att nån skrev- slita på våtdräkten, därför shorts?

Ja, När man går med röven på stranden..eller nåt sånt..

• sourra

Medlem
    20 juni, 2010 vid 00:18

Hehe, nej slitagegrejen är bara ett svepskäl för att maskera fåfängan. ”Fåfängan!? Det är ju asfult!” säger nog somliga. Jo, det kan nog tyckas men nu sticker jag ut hakan och säger att det är mest gamlingar som tycker det är fult. Vindsurfarna klagar och de är inte purfärska så jag känner att mitt påstående håller.

• petting_4

Medlem
    20 juni, 2010 vid 01:45

bättre än att se ut som en groda iaf. 😀

• Kjello

Gäst
    20 juni, 2010 vid 06:32
    nundy;617942 wrote:
    Boardshorts for att minska slitage hålller inte. Folk tycker väl att det är rätta surf stilen med boardies, dock har jag aldrig nånsin sett någon surfa med boardies utanpå våtdräkten! Jag röstar blankt NEJ 🙂 Uhhh. Fjolligt!!

Självklart minskat slitage på våtisen
    Utan shorts är lite som gå i kropps-strumpa, tights, eller bara kallingar, tjejer är vana.
    Snygg kite, bräda, varför inte coola kläder ( döljer även Mystic logon lite.)

• nundy

Medlem
    20 juni, 2010 vid 20:07
    Kjello;617961 wrote:
    Självklart minskat slitage på våtisen
    Utan shorts är lite som gå i kropps-strumpa, tights, eller bara kallingar, tjejer är vana.
    Snygg kite, bräda, varför inte coola kläder ( döljer även Mystic logon lite.)

Det blir fortfarande fjolligt, inte coolt. Och om det handlar om slitage kan man väl ha ett par slitstarka byxor från Blåkläder utanpå, då skyddar man dessutom knäna som är utsatta för betydligt mer slitage!

• patriks

Medlem
    20 juni, 2010 vid 20:59

Frågan är ju dessutom varför det bara är kitare som kör med shorts och inga vindsurfare 😉

Sida 1 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Boardshorts – För eller emot

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.