Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Boardshorts utan på dräkten?!
-
[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=31g0YE61PLQ”]YouTube – The Office- Michael Scott No God No[/ame]
-
Boardshorts?! Va f-n, skojar du? Det är 2011, 20 fuckning
11. Klart man hst boardshorts oavsett oavsett har nån jävla funktion eller ej. Ursäkta språket men viss artikulation i detta svar är f-n befogad. God natt -
Precis, och alla man borde ocksa anvanda smink, vi ar ju praktiskt taget redan i framtiden, 2011 groovy!
-
Så länge inte Kelly & gubbarna har boardshortsen utanpå kommer jag inte heller ha det! Fram tills dess är det skitfult!
-
boardshorts and tshirt with shroty under… sun, wind and bikini chicks on beach with beachballs
-
skotten;648088 wrote:boardshorts and tshirt with shroty under… sun, wind and bikini chicks on beach with big balls
What? 😉
-
skotten;648088 wrote:boardshorts and tshirt with shroty under… sun, wind and bikini chicks on beach with beachballs
clouds, old ppl without clothes (granted, some look like beachballs) would be more realistic..>_<
-
Yann;648084 wrote:Så länge inte Kelly & gubbarna har boardshortsen utanpå kommer jag inte heller ha det! Fram tills dess är det skitfult!
Tack det gillar jag
-
jäkla snygg bild du har hasse måste vart en jävligt grym kille som tog den bilden……
Logga in för att svara.