Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bodde jag i Arvika skulle jag surfa på storgatan!

• Bodde jag i Arvika skulle jag surfa på storgatan!

Publicerad av anonym-anvandare på 27 november, 2000 vid 14:35

Tänk om man bodde i Arvika! Då kunde man surfa ner till kiosken och köpa snask sen kan masn surfa tillbax. Kanske göra en pushloop över brandstationen och sedan surfa ner till krogen! Fram för mer översvämmningar!

anonym-anvandare svarade 24 år, 3 månader sedan 2 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    27 november, 2000 vid 15:39

Tjenixen!
    Ja i Glafsfjorden pölen har man lärt sig sina första surfmanövrar. Ett par dagar tänkte jag faktiskt att köra och rätt säkert hamna på nyheterna. Dessvärre kommer skit och annat orenat rätt ut i pölen så förnuftet får väl dessvärre ändå ta överhand, så jag håller mig undan.

Annars skulle en hård sydlig vind sitta fint då finns det en rak gata som vore perfekt för halvvind, (utmed bostadsområdet där äldreboendet evakuerades).

Det hade annars varit fin Pr för sporten om det hade funkat.

Ta´t lugnt!

//Jonas

• zorlac

Medlem
    27 november, 2000 vid 15:58

Jag var där och paddlade i helgen (inte lika tufft som att vindsurfa),och det va en upplevelse. Vatten kan ställa till mycket.
    Synd att man inte fick med sig brädan, men det vart lite trångt med två canadensare på taket.

Surfs up

• anonym-anvandare

Medlem
    28 november, 2000 vid 09:50

O nej släpper dom ut bajs i vattnet, det kommer ju att rinna ut i Vänern.

• anonym-anvandare

Medlem
    28 november, 2000 vid 10:25

Japp! så nu blir det fortsatt skitsegling i Vänern!

• anonym-anvandare

Medlem
    28 november, 2000 vid 14:02

HAHAHAHA Vikket nerköp med bajs i vattnet, vi som surfar i brädviken i gävle slipper bajset men vi får trängas med gamla ryska lastfartyg som frekventerar farleden där vi surfar!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bodde jag i Arvika skulle jag surfa på storgatan!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.