Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › BODYBOARD
-
BODYBOARD
Publicerad av anonym-anvandare på 16 juli, 2004 vid 10:42VAR KAN MAN KÖPA BILLIGA BODYBOARDS???
anonym-anvandare svarade 20 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Amen, , , *s*it*
Kom igen nu va! Någon måste ju veta!
. . . eller . . .
-
vad ska du med en sån till, isolera huset? det finns billigare alternativ, frigolit!….Bodyboard…why!
-
DÄRFÖR!
Kul att padla runt på en frigolitbräda???
Men är en RIKTIG bodyboard gjord av bara frigolit???
Vad är den gjord av??? -
jag har en “riktig” och en budget.. budget versionen är väl just en typ av frigolit som är smält i topp och botten för en jämnare yta men äklig o ful i kanterna=trög och obekväm!
den riktiga har plastbotten och resten är väl även den nån form av gedigen frigolit men betydligt skönare.. stadium o liknade brukar sälja budget modeller för en 500:- -
Ok, tack!
Jag har den där “budgetmodellen” *hihi* [Stadium]
Men det är ju alltid en början. . . om jag inte skulle gilla det [vilket är ganska OTROLIGT] är det ingen “större katastrof”TACK FÖR SVAREN!
-
öj! sommarerbjudandet var 39 euro, vilket är under 400:-!!!! kolla upp det du om du är intresserad av sådana däringa.
-
Anonym
Gäst3 augusti, 2004 vid 20:14Jag köpte en jäkligt juste på Toy’s R us i USA förra sommaren, den kostade $25 och hade plastbotten med “dimples”. Den var grymt skön att åka och var helt i klass med de “riktiga” märkena. Tyvärr försvann den på vägen hem till Sverige… *suck*
-
Jag har tänkt på att köpa en bodyboard. Vart kan jag få en bra men samtidigt billig? Någon som vet något ställe med schyssta vågor?
skriv till min e-mail om du har svar.
hopp_upp@yahoo.se
// Hampus
Logga in för att svara.