Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing boende finns vid haga 19-23 maj då vi avbokar

• boende finns vid haga 19-23 maj då vi avbokar

Publicerad av john72 på 14 maj, 2004 vid 15:34

det finns ev boende för två vuxna strax intill sanbergens vandrarhem (3 min) då vi funderar på att avboka. slutgiltigt besked kan lämnas lör eftermiddag den 15 maj.

stället:
    inredd lada med sovloft och kyl. dvs man kan laga frukost men inte middag. pris är 400:-/natt mao 1600:- tot
    tyst och stilla ställe och ägarna vill att så förblir

är detta av intresse ring på 0735 303013

som sagt, jag vet inte riktigt ännu om vi skall åka, därför skriver jag här…vi har bokat detta för länge sedan och vill inte sätta ägarna på pottan som kanske räknat med $

mvh
    john

john72 svarade 20 år, 11 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing boende finns vid haga 19-23 maj då vi avbokar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.