Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Boende i fuerte!?
-
Boende i fuerte!?
Publicerad av tabi på 23 mars, 2004 vid 19:23hur bor man bäst nära solavento?
hittar inga charterflyg därikring… jandia är väl det närmste?
hur långt är det därimellan?och slutligen, det vilkigaste… är det värt att ta med egna grejor för en vecka? kommer inte hyra bil där så det kan ju bli jobbigt med egna grejor eller?
tobbe
tabi svarade 20 år, 7 månader sedan 8 Medlemmar · 26 Svar -
26 Svar
-
TungSurf-Tompan bor i en husvagn på stranden och jobbar på uthyrningen hos René Egli. Åker du dit får du säkert dela säng och rabatt på prylhyran. 🙂
-
haha jo jag vet… lill-olle trodde han skulle kunna fixa in oss där men sen hade ju tompan in nå riktigt place o sen e olle-mannen för fattig nu oxå! =(
men jag drar ner ändå.. måste bara kirra nå boende!
-
sen när blev jag lill-olle i din mun haha..
men det stämmer så bra så..pank som en lus är jag just nu..ingen som har nå jobb åt mej???
eric du kanske vet nå? -
haha fan att du inte bor här. jag ahr ju värsta luffarjobbet. korreografera och hjälpa till med scennärvarogrejer för utvecklingsstörda som ska köra “sikta mot stjärnorna”.
slack som fan
-
Damn..låter ju som om jag skulle passa för det..i.a.f om man skulle fråga tabi..haha!
jobbar du med det eller?..:P -
jäpp ett par timmar i veckan. börjar den 14:e
evetnuellt skulle du ju kunna deltaga olle…
-
förutom att olle inte skulle få nåt jobb där, han skulle ju va en av dina elever!
-
hehe..ja i sommar så är ju ni mina personliga assistenter..ni ska göra allt jag säger..hahaha!
-
fast då får du ju räkna med att vi spänner fast dej i en permobil. Ska det va så ska det va.
-
hehe ja bara den är trimmad så man kan bränna gummi äre lugnt..så länge det inte blåser då förstås!
-
haha jag måste svetsa ihop bakaxeln på trampbilen… sen kommer jag o kör om dig med mina 7.5 hästar!! värsta draget!!
race på parkeringen!
yeah -
på tal om det. vad säjer ni om att skaffa en varsin longboard och köra killerrace genom byn och slå ihjäl oss totalt vindfria dagar?
jag är pepp som fan om ekonomin tillåter.¨fast jag är ju inte lika töntig som er och tänker köpa nya pryttlar i år. eller ja en vågis och nått segel eller två blir det väl när jag tänker efter.
-
Ja jag är på om som sagt ekonomin tillåter…skulle vare tokroligt!
annars tar jag med min vanliga skateboard!
ni får ju pisk ändå! -
olle: tobbe och jag ahr löst det där med sommarjobb för oss alla tre. det är visserligen du som får göra det största jobbet, men tobbe och jag får ju jobba lite med.
jag vil inte riktig snacka om det över konfen men det ahr att göra med dej, ditt långa blonda hår, läppstift stringtrosor och tyskar på vindfria dagar. du kan jobba hemma i husvagnen, som lämpar sej väl för ändamålet.
Logga in för att svara.