Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Boende i fuerte!?
-
men som sagt, styret o min inblandning i det hela är inte riktigt lika stor… även om styret gärna va med på ett hörn! =) vår del bestod mest i att ta betalt och dricka öl! =)
äh longboard my ass… jag tar trampbilen!
-
hehe..styret..du har blandat ihop det hela..tobbe har ju försmak för sånt där..han brukar gå på såna fester och åker sedan tut tut upp på akuten..han gillar hårda tag så jag sitter med dej o tar en bira istället!
-
tobbe skriver iofs, longboard my ass. kan han få in en longboard kanske han kan få in en tysk där med…
-
haha..visst serru..får han säkert..han platsar bättre för det jobbet alltså..haha
-
keep dreaming grabbar!
inget sånt för min del tack…..
den delen står olle för… bryter du pakten nu styret? =(
-
va e de för pussysnack om fuerte tabi? häng på till pozo istället så du får lite drag i grejjerna. two weeks från å me 27de juni.
-
vafan då är det ju varmt här hemma.
jag är på vilken sida som helst. så länge jag slipper tyskmuschen i nacken. åhh- swedische mädchen, mmm Inga jaaa jaaa ich spritze ich spritze.
-
Ja vad är det för fittsnack om Fuerte Tabi? Som sagt åk hit istället så får du se!
mvh L -
nej fy faan.. i juni är det ju haga som gäller!!
vad är pozo mot en husvagn på haga? =)nej det blev inget fuerte för min del tyvärr… mest för att den blivande tagaren av tyskmuschar bangade!
men det får betala tillbaks för i sommar! hehe
Logga in för att svara.