Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Boende i Haga Park?

• Boende i Haga Park?

Publicerad av claes6 på 9 februari, 2008 vid 13:43

Någon som har några bra tips på var man kan/ska bo i Haga Park på Öland? Tänkte åka dit en långhelg i vår. Har aldrig varit på Öland och har surfat (på nätet!) runt lite och tittat på olika vandrarhem etc, men jag vet inte om det är bra ställen/långt ifrån stranden.

Tips emottages tacksamt! :cool2:

claes6 svarade 16 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • thomme

Medlem
    9 februari, 2008 vid 17:46

Stora-frö gården, stf-vandrarhem, funkar bra, man kan surfa från deras strand också om man kan stå ut med kitearna som kör precis söderut

• fnassel

Medlem
    9 februari, 2008 vid 18:39

Det finns väl stugor på Hagaparks camping?!

http://www.hagaparkcamping.se/ramFlash.html

• lizajonzon

Medlem
    10 februari, 2008 vid 11:13

Kan rekommendera stugorna på campingen ovan…var där två vändor förra sommaren. Bra, trevligt boende precis vid surfstället..

• swe227

Medlem
    11 februari, 2008 vid 14:48

vill du bo billigt finns det vandrarhem i Mörbylånga men då är det en bit att åka till Haga…

• chrillerloop

Medlem
    15 februari, 2008 vid 14:43

Söker boende nära Haga Park i sommar. Vi är två famlijer med barn som gärna vill hyra ett stort hus eller två som ligger nära varandra. Någon som har något att rekommenera.

• svenne

Medlem
    15 februari, 2008 vid 16:12

PM:a Anna. Annas familj har en stuga i Sandbergen som ligger strax söder om vandrarhemmet, ungefär 1,5 km från Haga. Du är där på några minuter med bil eller med cykel. Inte världens modernaste hus, men fullt tillräckligt enligt min standard. Vi var fyra vuxna och tre barn i somras utan problem, dessutom mycket billigare än alla andra hyrbara hus i området.
    Jag åker inte dit för att bo lyxboende. Jag åker dit för att surfa och dricka mig full på rödvin, men det är ju bara hur jag gör… 😉

• claes6

Medlem
    20 februari, 2008 vid 12:59

Tack för alla kanontips!

Claes6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Boende i Haga Park?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.