Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots boende i hurghada

• boende i hurghada

Publicerad av robinw på 27 mars, 2007 vid 20:52

Om man köper en flygstol till hurghada, kan man då fixa boende typ Alis surfcamp eller är man hänvisad att söka skydd under en kamel på nätterna…

stumpetuss svarade 17 år, 3 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • proddan

Medlem
    27 mars, 2007 vid 22:08

Jag kan stark rekomendera tornadosurf i Safaga som ligger ca 50km söder om hurghada.

http://www.tornadosurf.com/

• christianengorebro

Medlem
    1 april, 2007 vid 16:41

ja kom precis från Safaga åk dit i stället maila Sara på tornadosurf, hon fixar allt med olika sorters boende o transfer, jag bodde på alibaba hotell 1200kr för en vecka med frukost o middag, lunch åt man på kite båten!

• proddan

Medlem
    1 april, 2007 vid 20:24
    christianengörebro;373824 wrote:
    ja kom precis från Safaga åk dit i stället maila Sara på tornadosurf, hon fixar allt med olika sorters boende o transfer, jag bodde på alibaba hotell 1200kr för en vecka med frukost o middag, lunch åt man på kite båten!

Aha så det är dig jag träffade på alibaba 😀 Hade ni bra vind under veckan du var där ?

• christianengorebro

Medlem
    2 april, 2007 vid 15:48

Tja! ja det e det om du e Göteborgaren Patrik? ja det var sjukt bra vind! när var det du skulle tillbaka? sitter och kollar nu efter resor:) hoho haha

• proddan

Medlem
    3 april, 2007 vid 17:18
    christianengörebro;374023 wrote:
    Tja! ja det e det om du e Göteborgaren Patrik? ja det var sjukt bra vind! när var det du skulle tillbaka? sitter och kollar nu efter resor:) hoho haha

Japp det är jag 😀 Har semester början av Juni så det blir det två första veckorna i Juni jag åker dit.

• vicky

Medlem
    3 juni, 2007 vid 21:37

Antingen rhodos eller safaga vad väljer man?

Vill ha 20 knots, blå himmel, plattvatten, och beach girls

• vicky

Medlem
    4 juni, 2007 vid 13:00

Vilka dra ner till hurghada för 1500spänn nu på torsdag den 7de eller den 14onde?

• kirre

Medlem
    5 juni, 2007 vid 09:01

Ta en taxi ut till El gouna…. grymt bra….

kolla med boende hos http://www.redseazone.com
    dom kan hjälpa dej, själv e jag i svea just nu annars så hade jg kunnat lösa det åt dej.

Ha det
    Kirre

• stumpetuss

Medlem
    20 juli, 2007 vid 09:49

Hejsan svejsan!

Du kan hyra lagenhet for 60euro i veckan i safaga!
    Med plats till 6 personer. dar finns 3 stora sangar.

kontakta sara
    safaga@tornadosurf.com

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots boende i hurghada

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.