Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › boende i hurghada
-
boende i hurghada
Publicerad av robinw på 27 mars, 2007 vid 20:52Om man köper en flygstol till hurghada, kan man då fixa boende typ Alis surfcamp eller är man hänvisad att söka skydd under en kamel på nätterna…
stumpetuss svarade 17 år, 3 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Jag kan stark rekomendera tornadosurf i Safaga som ligger ca 50km söder om hurghada.
-
ja kom precis från Safaga åk dit i stället maila Sara på tornadosurf, hon fixar allt med olika sorters boende o transfer, jag bodde på alibaba hotell 1200kr för en vecka med frukost o middag, lunch åt man på kite båten!
-
christianengörebro;373824 wrote:ja kom precis från Safaga åk dit i stället maila Sara på tornadosurf, hon fixar allt med olika sorters boende o transfer, jag bodde på alibaba hotell 1200kr för en vecka med frukost o middag, lunch åt man på kite båten!
Aha så det är dig jag träffade på alibaba 😀 Hade ni bra vind under veckan du var där ?
-
Tja! ja det e det om du e Göteborgaren Patrik? ja det var sjukt bra vind! när var det du skulle tillbaka? sitter och kollar nu efter resor:) hoho haha
-
christianengörebro;374023 wrote:Tja! ja det e det om du e Göteborgaren Patrik? ja det var sjukt bra vind! när var det du skulle tillbaka? sitter och kollar nu efter resor:) hoho haha
Japp det är jag 😀 Har semester början av Juni så det blir det två första veckorna i Juni jag åker dit.
-
Antingen rhodos eller safaga vad väljer man?
Vill ha 20 knots, blå himmel, plattvatten, och beach girls
-
Vilka dra ner till hurghada för 1500spänn nu på torsdag den 7de eller den 14onde?
-
Ta en taxi ut till El gouna…. grymt bra….
kolla med boende hos http://www.redseazone.com
dom kan hjälpa dej, själv e jag i svea just nu annars så hade jg kunnat lösa det åt dej.Ha det
Kirre -
Hejsan svejsan!
Du kan hyra lagenhet for 60euro i veckan i safaga!
Med plats till 6 personer. dar finns 3 stora sangar.kontakta sara
safaga@tornadosurf.com
Logga in för att svara.