Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Boende i Margarita (Venezuela) ???

• Boende i Margarita (Venezuela) ???

Publicerad av varfor på 23 januari, 2002 vid 17:10

Hej, hej. Damen och jag funderar på att åka till Margarita. Ni som varit där – finns det något billigt boende? Jag har sökt genom så mycket jag kan av webben men inte hittat någonting.
    Vågar man åka dit utan boende och chansa på att man hittar något (som inte kostar typ 70 dollar per natt som dom har erbjudit mig när jag mailade och frågade)

Tack på förhand 🙂

varfor svarade 23 år, 1 månad sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Boende i Margarita (Venezuela) ???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.