Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Boende Isla Margarita / El Yaque

• Boende Isla Margarita / El Yaque

Publicerad av loca på 4 februari, 2004 vid 14:08

Tankte utfarda en varning!!!
    Bo INTE hos Mike & Bernd pa El Yaque motion eller Kite camp.
    Jag har bott dar i nu i nastan 3 manader och blivit lurad pa pengar (inte sa lite heller ca 250 dollar). Under tiden har jag sett Mike snika at sig pengar fran sina gaster. Det har varit manga besvikna som blivit lurade pa allt fran depositioner de betalt in, hojda priser trots att man avtalat nagot annat, utpressning, stold osv osv.

Det finns andra stallen som ligger mer centralt och ar battre. Ta er till Hotel Winds eller Casa Rita. De har schyssta priser ligger mer centralt och brukar ha plats. Det ar bara till att ta taxi dit sa fixar det sig.

Till alla hemkomna svenska: ha det gott i kylan sa ses vi kanske i sommar.

Anna

anonym-anvandare svarade 20 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    12 mars, 2004 vid 20:38

Japp helt ratt! Samma galler boende pa El Coco. Agaren ar bara ute efter dollar och George som arbetar dar ar ett psyco. Han hangde utanfor ett par tjejers fonster till badrummet och bankade pa deras dorr. Mitt rum stadade de tva ggr pa tva manader och jag bot lakan sjalv. Men denna terrorn galler bara mot tjejer. Bor nu pa the winds med aircond och tv. Personalen ar super trevliga och jag far frulle varje morgon. Gar att deala till sig pris runt 13 dollar/natt. Har nu bott i El Yaque i snart ett halvar och har ganska bra koll pa vart man skall bo och inte. Skall nagon ner ar ni valkomna att maila. cafyr@spray.se
    Caroline

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Boende Isla Margarita / El Yaque

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.