Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Boende Lund

• Boende Lund

Publicerad av coffan på 23 augusti, 2010 vid 16:29

Hej!

Jag heter Christoffer Karlsson, är 20 år från Göteborg

Jag söker som så många andra studenter i Lund (och närliggande) boende (kanske någon som pluggar där?). Jag blev precis accepterad till min reservplacering på LTH, Industreill Ekonomi.
    Jag har märkt att många här på forumet är från trakten och söker därför här. Extra rum, säng, är öppen för föslag då lag verkligen inte vill tappa denna plats pga bostadsbrist.

Jao och eftersom jag hänger här surfar jag också en del såklart! Kite är det som gäller upp till 12m/s, sen kommer vindsurfingbrädan fram för vågor, helst i apelviken eller likande!

Så om någon kan tänka sig att hjälpa mig, hör gärna av er här eller till min mobil/mail!

0705 891505
    Coffan_3@hotmail.com
    Tack!
    MVH: Christoffer

coffan svarade 14 år, 5 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Boende Lund

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.