Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bögsex är OK i JP enligt Kävlinge polisen………

• honk

Medlem
    17 juni, 2004 vid 11:17

Haha.. det är väl härligt att bögarna har hittat något ställe där dom både kan kitea och flörta smile.gif

• zoolander

Medlem
    17 juni, 2004 vid 11:50

hahaha.. dom e ju roliga dom…

• guran

Medlem
    17 juni, 2004 vid 12:02

han som skrev den artikeln hade nog ganska kul… ingen som har hittat ngn dildo när dom surfat?

• pet

Medlem
    17 juni, 2004 vid 12:14

“Hur vet du att det bedrivs sexhandel?
    – Min dotter har sett en man som satt med byxorna nere i sin bil med en annan man i knät.”

Måste man inte gå väääldigt nära en bil för att se att någon i bilen har byxorna nere???
    Fast det är klart, flickebarnet blev ju nog klart nyfiken när bilen rör sig och två män brottas inuti. Jag skulle åxå tryckt trynet mot rutan o kollat.
    Eller så hade dom dörren öppen, men fortfarande….nära behöver man vara.

• pet

Medlem
    17 juni, 2004 vid 12:17

Grattis, förresten!

• ian

Medlem
    17 juni, 2004 vid 14:29

vafan ska man tro då när det springer runt män i tajta gummidräkter? grin.gif

• adde

Medlem
    17 juni, 2004 vid 14:30

… och ber om “hjälp med att få upp draken”…

/adde

• brickan

Medlem
    17 juni, 2004 vid 15:27

Men är det inte så att dom överdriver problemet med kitare på stranden eller?
    Locals brukar ju hitta på de mest otroliga historier om saker de inte gillar.

• anonym-anvandare

Medlem
    17 juni, 2004 vid 22:54

Jävla svineri med sådant ,sluta hyckla och säg som det är, det är sjukt .Nu e man glad att man inte satt sin fot där.
    Jag verkligen hatar sådant .Det är inte kul att ens skämta om ,Det enda som reser sig är nog knytnävarna och det vill jag säga att sådant skit ska inte förekomma på någon strand där det kan finnas barn som badar och leker.
    Tyvärr finns detta på ett forum där man ska prata om goa dagar på vattnet som man fått dom sista dagarna.Det har varit en otroligt go försommar låt oss hoppas att den fortsätter, och att den förblir kylig så håller sig nog alla som inte hör hemma på en strand hemma i källaren,så ingen kan se dom.
    Roger .Ö.
    mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    17 juni, 2004 vid 23:27

Svar till:

Jävla svineri med sådant ,sluta hyckla och säg som det är, det är sjukt .Nu e man glad att man inte satt sin fot där.
    Jag verkligen hatar sådant .Det är inte kul att ens skämta om ,Det enda som reser sig är nog knytnävarna och det vill jag säga att sådant skit ska inte förekomma på någon strand där det kan finnas barn som badar och leker.
    Tyvärr finns detta på ett forum där man ska prata om goa dagar på vattnet som man fått dom sista dagarna.Det har varit en otroligt go försommar låt oss hoppas att den fortsätter, och att den förblir kylig så håller sig nog alla som inte hör hemma på en strand hemma i källaren,så ingen kan se dom.
    Roger .Ö.
    mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif

[/ QUOTE ]
    Du har för mycket fördomar mannen! mad.gif Skärp dig. Som om bögar skulle vara farliga. Även bögar har rätt vistas å kajta var de vill. Bespara ditt åsikt i framtiden innan du åker på stryk. mad.gif

• pjoter

Medlem
    18 juni, 2004 vid 01:39

mister roger. jag tror du har en liten gaykille inom dig som vill ut.. det brukar va så med dom som har mest fördomar.
    men de klart, kan inte va lätt å va en sån feg kis så du inte ens vågar skaffa ett konto på ett nätforum där man kan ta vilket namn man vill. vågar du ens hämta posten i hallen?

• anonym-anvandare

Medlem
    18 juni, 2004 vid 07:35

Konto behövs ej jag heter Roger örnvang och bor i Fortuna behöver du veta mer?
    Roger.Ö
    Och ja, jag har fördommar och det ska du skita i.

• anonym-anvandare

Medlem
    18 juni, 2004 vid 08:21

Jag har pratat med lokal bonde på området som bara är glad att Kitesurfing finns…undrar varför? Bögskräck?

• guran

Medlem
    18 juni, 2004 vid 08:23

Rogga, kom ut nu. du ska se att du mår bättre av det hehe

• melker

Medlem
    18 juni, 2004 vid 09:04

Roger är det så att du misstycker mot denm påstådda prostitutionen så är det helt ok med din syn på det. MEN är det så att du misstycker om homosexuella män så är du på hal is. Bra mycket äckligare med homofobi än homosexuella män i bilar.

Nästa kitefilm ska garanterat filmas i JP å titeln är solklar:

HOMOSEXUELLA MÄN I BILAR

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bögsex är OK i JP enligt Kävlinge polisen………

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.