Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bögsex är OK i JP enligt Kävlinge polisen………
-
Bögsex är OK i JP enligt Kävlinge polisen………
samhansson svarade 20 år, 4 månader sedan 14 Medlemmar · 22 Svar
-
Så länge dom fäller ribban när man ska launcha e det väl lungt?
Både EHål och AHål får ju plass på beachen?
E man orolig för landningen får man väl ge fan i å lofta på stranden? -
Ställ er i kö med alla andra som inte har rent mjöl i påsen.
Jag har precis slutat jobba men jag ser att ni har haft tid att skriva in under dagen.
Vi syns på vattnet .Konstigt att ingen delar min mening eller är det för detta är en sida för folk som inte kitar utan snackar mest.Jag har förstått att en massa har lämnat sidan pga att man snackar så mycket andra saker som inte har med kiting att göra.
När sidan tog fart för några år sen kunde man fråga om olika manövrar och om olika märke ,och få ett rakt svar, men idag har den känslan försvunnit.Undrar varför????.
Men det kan du kanske svara på Melker och du Anonyme som ville ge mig stryk, eller hette det ute på hal is om man inte tyckte som ni.
Jag tycker vad jag vill och detta är ett fritt land att uttala sig i.Jag sa att jag inte gillar vad jag läst i tidningen och det står jag för.
Var står ni?
Mvh Roger .Ö
http://www.kiteaddicts.netPs om ni tittar på vilka som skriver in så har ni ett par stycken som skriver .Dom andra vill inte uttala sig utan att bli på hoppade av några personer som inte vill att detta ska bli en seriös sida med vettiga inlägg om KITING.
Ha en bra dag och hoppas att er film blir bra inom vissa område. -
Jag mende bara enkelt å klart att jag misstycker mot homofobi. Nu har jag sagt klart.
-
haha, fan om du ska va seriös keep off this forum
o gött me go reklam för bögehåla haha
-
Jag har nu sett var ni står här på ert forum .Det är inte i min smak.
Så tack och hej
Roger Ö
Logga in för att svara.