• Bögsport

Publicerad av anonym-anvandare på 31 januari, 2003 vid 13:50

Hej alla. smile.gif
    Läste på en internationelt disscusion forum att kitesurfing anses vara gaysport!? confused.gif Man påstår att det är sissy killar som inte är hårda nog för att lära sig vindsurfing börjar istället med kite! shocked.gif kan det så vara? shocked.gif Är det många homosexuella inom sporten? shocked.gif funderade facktiskt att börja med kite men nu vete fan! grin.gif
    / Orolig
    /

adde svarade 21 år, 8 månader sedan 11 Medlemmar · 41 Svar
  • 41 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    31 januari, 2003 vid 14:08

Vad ska man säga…. Är det sissy killar som hoppar ca tio gånger högre och hundra gånger längre än windsurfers. Inte det minsta emot vindsurfare, jag gillar alla som håller på med någon lite galen sport. Prövar du kita så kan jag lova dig att du blir fast, jag drömmer dagligen på att få blåsa upp kiten och ut vattnet.

Mvh

Kitepete

• anonym-anvandare

Medlem
    31 januari, 2003 vid 14:10

Vad ska man säga…. Är det sissy killar som hoppar ca tio gånger högre och hundra gånger längre än windsurfers. Inte det minsta emot vindsurfare, jag gillar alla som håller på med någon lite galen sport. Prövar du kita så kan jag lova dig att du blir fast, jag drömmer dagligen på att få blåsa upp kiten och ge mig ut i vattnet.

Mvh

Kitepete

• anonym-anvandare

Medlem
    31 januari, 2003 vid 14:47

otroligt fånigt inlägg!!!!!!!!!!! spelar det någon roll vad andra tycker? åk själv och tyck själv//Ej Homofob cool.gif

• otg

Medlem
    31 januari, 2003 vid 15:28

Bara för att vi älskar att pumpa upp våra leksaker så betyder inte det att vi är bögar.. även om det låter lite suspekt.. Och sen om Windsurfare tycker att det är en mesig sport så kan dom ju kolla lite på skadestatistiken…

stolt utövare av en “bögsport”/ Olle tongue.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    31 januari, 2003 vid 16:55

Hej, Jo det ar faktiskt sant. Jag laste en undersokning for lite sen dar det visade sig att 64% av alla kitesurfare i Europa ar bogar. Dock gor inte detta sa mycket utan jag tycker istallet att du sjalv ska borja kita och kanske borja boga ocksa. Om man tar bort de sma gummiknopparna pa andarna av bommen sa fungerar den som ett aldeles utmarkt hjalpmedel vid utovande av sexuella aktiviteter. Valkommen till var underbara sport

• mons

Medlem
    31 januari, 2003 vid 17:33

helvete! detta var en RIKTIGT (!) löjlig tråd… börjar bli “orolig”, för vad? sen när belv homosexuella farliga? vad är det du är rädd för…

vad jag inte förstår är varför kitesurfare skulle vara bögar? kan inte se ngn sammanhang, men visst tro vad ni vill…det känns som om denna tråden startades av en vindsurfare (inget emot vindsurfare…har bara läst att över 80% är trans, blir lite orolig) när lägg ner den här diskussionen, det är så löjligt…vi älskar ju alla samma sak (nej, inte varandra…bäst att säga det själv) utan vår kära sport sufing. antingen med segel, kite, eller bara bräda.

• nilsson

Medlem
    31 januari, 2003 vid 17:48

En stor applåd till Måns och ej homofob, Fördomar om människor gangar ej någon!! Mångfald före enfald!

• oscar

Medlem
    31 januari, 2003 vid 18:31

Säger som en av världens mest kända segeldesigners: “hänga och dingla i ett snöre är ju inte speciellt coolt……”

Inte ordagrant men “you get the message” eller???

• getwet

Medlem
    31 januari, 2003 vid 22:15

Eller som annan känd duktig surfare utryckte sig: Vill jag hoppa finns det fallskärmar!

• hengo

Medlem
    1 februari, 2003 vid 00:55

Yesss. och vill jag segla så finns det segelbåtar o annat pack!

• anonym-anvandare

Medlem
    1 februari, 2003 vid 04:46

kitesurfing kan vara en bogsport enda, eftersom alla som har misslyckats med skateboard, vindsurfing, wakeboarding osv lyckas ganska latt med kitesurfing, ratt kul diskussion enda.

boga lungt gubbs

• getwet

Medlem
    1 februari, 2003 vid 14:02

Om du inte seglar med kiten….hur tar du dig då fram???

Jag seglar iaf när jag använder min kite wink.gif!

• mons

Medlem
    1 februari, 2003 vid 14:12

vuxna män gör saker tillsammans… wink.gif

• getwet

Medlem
    1 februari, 2003 vid 15:22

Inte riktigt allt va??? laugh.gif Men självklart på och bredvid vattnet wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    1 februari, 2003 vid 20:21

Jag seglar inte, jag rippar! Jäkla skillnad

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.