Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bohn, Guran , Stebe , Mr.mille och andra Östgötar.
-
Bohn, Guran , Stebe , Mr.mille och andra Östgötar.
Publicerad av walle på 18 juli, 2005 vid 10:45Jag e sugen på att köra på sveriges bästa kitespots och tänker därför ta båten över om det ser bra ut med vinden…
i så fall blir det i slutet av veckan eller i början av nästa…
ev kan vi ta våran bil och då går det in minst 5-6pers, kanske 7…, med kiteprylar!
stebe svarade 19 år, 9 månader sedan 10 Medlemmar · 29 Svar -
29 Svar
-
Jobbar tyvärr, men jag är sugen på att dra till Sandbergen på nu på fredag efterjobet och stanna där till på söndag. Om algerna är borta och det vankas bra med vind…
/Bohn
-
Svar till:
Jobbar tyvärr, men jag är sugen på att dra till Sandbergen på nu på fredag efterjobet och stanna där till på söndag. Om algerna är borta och det vankas bra med vind…
/Bohn
[/ QUOTE ]
också ett alternativ, så drar jag till sveriges bästa på måndagen i stället… -
Låter bra Walle. Bjiorno kommer att kunna gå på vattnet där nere eftersom viskositeten är nära på 100% av alla alger. Det ska försvinna på torsdag kväll har jag hört…
Jag kan dra från jobbet vid 15.00, ska jag plocka upp dig Walle?
Olle är ju redan där nera, så han sluter väl upp…
/Peter
-
Var bor man?
Ska kolla med mrs om vi har tid o så. I så fall vore det ju guld! -
Biorno om algerna äter upp dig får du dra
vidare ner till Skåne och hälsa på -
Svar till:
Låter bra Walle. Bjiorno kommer att kunna gå på vattnet där nere eftersom viskositeten är nära på 100% av alla alger. Det ska försvinna på torsdag kväll har jag hört…
Jag kan dra från jobbet vid 15.00, ska jag plocka upp dig Walle?
Olle är ju redan där nera, så han sluter väl upp…
/Peter
[/ QUOTE ]
Det låter bra!men kanske drar jag ner tidigare… två killar från vimmerby hänger nog på( OceanRodeo åkare båda två så klart
)
vet du om det finns plats på vandrarhemmet? -
Walle jag gilalr dig, du e fan hyvens, hoppas verkligen du inte ska börja köra fjoil bara?!”#@£
-
Svar till:
Walle jag gilalr dig, du e fan hyvens, hoppas verkligen du inte ska börja köra fjoil bara?!”#@£
[/ QUOTE ]
nej, nej! inte foil, inte ens foliekites som dom nya bestarna!men däremot, om jag får tid… till mina brädbyggen, så kanske jag skojjar till det med en foilbräda. vem vet…
-
Jag slår en pling imorgon och checkar läget.
Eller om du ringer och bokar upp ett rum för 4, så släntrar jag in på fredag kväll.
Försök ta ett annat rum än vi hade sist, Biorno skönk ju igenom sängbotten. Jag är glad för hans skull att han börjar gå ner i vikt
/B
-
Drar ni dit nu i helgen??
Vilka dagar? Kanske kommer över en sväng
Logga in för att svara.