-
Bom troligtvis bortglömd i rågelund 16/9
Naish-bom. Shiftbommen men 5 linor och dubbla leashar.
Fan, det räcker ju inte att man börjar bli halvblind och skröpplig. Alzheimersen börjar slå in!
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bom troligtvis bortglömd i rågelund 16/9
Naish-bom. Shiftbommen men 5 linor och dubbla leashar.
Fan, det räcker ju inte att man börjar bli halvblind och skröpplig. Alzheimersen börjar slå in!
Och om någon hittat en North-bom så är den min!
Har nog också fått Alzheimers.
Glömde den härom veckan i Rågelund.
Markus 0733-757974
Äeh fan nu får någon ha hittat den så att jag kan gå och lägga mig!
Om man har affärssinne verkar det som om man kan gå en promenad längs Rågelund och samla ihop det man hittar. Sen kan man starta en shop och konkurrera med surfers.
Hoppas någon utan affärssinne går dit först så det löser sig! 🙂
Arghh jag vet! Min bästa bom! 🙁
Ja tappar man något i Rågelund verkar det slukas upp i tomma intet!
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bom troligtvis bortglömd i rågelund 16/9
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.