Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bomhöjdens inverkan vid hopp?

• jesper-b

Medlem
    8 februari, 2011 vid 18:48
    poppo;646433 wrote:
    ganska skönt att du landade bakom vågen där när fossingen satt fast va jeppe?

Jag tror faktiskt jag sögs med den gången som är på bilderna, dvs over the falls. Dessutom med foten i hela tiden. Knepet är nog att spänna fot, vrist och knä i så böjt läge som möjligt. När jag bröt just denna fot för några år sedan var jag löjligt avslappnad när det hände. /JB

• surfslusken

Medlem
    8 februari, 2011 vid 19:08

Jo, hade den inte varit så där löjligt ofrivilligt avslappnad sen ett antal år tillbaka kanske Hilding kunde fått sej ett lillasyskon.

• jesper-b

Medlem
    8 februari, 2011 vid 19:42
    surfslusken;646465 wrote:
    Jo, hade den inte varit så där löjligt ofrivilligt avslappnad sen ett antal år tillbaka kanske Hilding kunde fått sej ett lillasyskon.

Och hur löjligt slapp måste din dito vara då? /JB

• calle_b

Medlem
    10 februari, 2011 vid 21:43

Från “Bomhöjdens inverkan vid hopp” till “slapp dito” 🙂
    No comments….

• surfslusken

Medlem
    11 februari, 2011 vid 20:05

Pele` har ju iaf självförtroende nog att erkänna sitt behov av piller mot ofrivillig slapphet.
    Men hos Docent Blomberg utlöser frågan genast försvarsmekanismen projicering.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bomhöjdens inverkan vid hopp?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.