-
Bomlängd
Hej
En liten fråga, jag undrar om en bom 160-220 (neilpryde) passar segel som ska ha 198 i Bomlängd.
Dvs kan jag känna mig mycket trygg att det borde hålla?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bomlängd
Hej
En liten fråga, jag undrar om en bom 160-220 (neilpryde) passar segel som ska ha 198 i Bomlängd.
Dvs kan jag känna mig mycket trygg att det borde hålla?
Det ska fungera såklart men kan bli lite dålig styvhet om det är en enklare aluminiumbom. Själv känner jag mig inte helt trygg med aluminiumbommar då många har gått av för mig. Bommar av kolfiber och hög kvalitet funkar utmärkt över hela intervallet och dessa har hållit mycket bättre, ingen har gått av än. Fyra av fyra albommar gick av innom 5år men av mina 2 kolfiberbommar ser jag ännu inget tydligt försämring efter mer än 5år.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bomlängd
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.