Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Bomrör sökes

• Bomrör sökes

Publicerad av joth på 14 maj, 2012 vid 12:35

Jag undrar om det finns lite carbonrör liggande som är intakta men kanske har gått av i fronten eller så.

Jag har tidigare lyckats laga en carbonbom och den håller än så länge. Så ett nytt project kunde vara kul. Karbon är kul att laga med och lärorikt.

Så om någon i skånetrakten har något liggande som borde slängts för länge sedan kan ju alltid PMa mig. Att skicka kors o tvärs känns inte lönt. Intresserad så länge rören är nåt så när intakta i par och greppet ok och finns dessutom akterbeslaget kvar så är det ännu bättre. Frontbeslag kompletterar jag med själv.

/Jonas

joth svarade 12 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • bicless

Medlem
    14 maj, 2012 vid 21:22

jag har 2 bomrör liggandes till en kolfiber formulabom (tror även bakstycke). Men de är i sth och rätt otympliga skicka. Känner du nån som kan hämta upp så får du dem. Jag kan ta med dem till haga nästa helg vid behov.

• swe117

Medlem
    14 maj, 2012 vid 21:32

Jag tror nog vi kan husa två bomrör i vår bil och ta med hem till Jonas.

• joth

Medlem
    14 maj, 2012 vid 22:07

Det låter grymt. Detta får gärna arrangeras. Alltid kul med ett projekt.

Hör av er om det är något som jag kan fixa för att få till detta.

Tackar så mycket!

• bicless

Medlem
    15 maj, 2012 vid 08:42

Ok, då är de uppskrivna på “ta med till öland” listan.

• joth

Medlem
    15 maj, 2012 vid 10:52

Tackar!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Bomrör sökes

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.