• kasimir

Medlem
    10 december, 2006 vid 11:00

@dubsmith 353726 wrote:

Härligt, jag tackar för ni tog er tid att försöka.

Jag kilar ner till Robban på sport och surf och ber om en förklaring.

Mvh

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH………………………..HAHAHAHAHAHAHA

• dubsmith

Medlem
    10 december, 2006 vid 12:06

kasimir en pojk som förstår satir 🙂

• pepa

Medlem
    10 december, 2006 vid 12:54

Well det du inte har i bommen får du igen i benen så lagom är bäst.

• nic

Medlem
    10 december, 2006 vid 19:20

@sourra 353716 wrote:

Hehe, jag förklarade bara en av en jäkla massa faktorer. Dock förstår jag inte hur de övriga funkar så jag nöjde mig med att förklara det jag känner till =)

Trevlig kväll hr. Nic.

Hehe, du slog mitt sena inlägg. Tvingas ju spela CounterStrike till sena natten å skjuta fjortisar för att dämpa min adrenalinabstinens….

@sourra 353716 wrote:

PS. När vi ändå är inne på att förklara komplicerade saker: När jag var en liten parvel skrattade vi gott åt en ramsa som löd ”Världens vigaste man, kröp in i sitt eget arsle och försvann”. Nu på äldre dagar har jag slagits av det orimliga i ramsan och undrar därför, vad skulle hända om världens vigaste man gjorde ett försök att försvinna? Skulle han vändas ut och in?

Svårt att förklara det med naturlagar. Vissa saker ska man bara ta för fakta, andra klarnar med tiden. Jag trodde det växte hallonbåtar i träden när jag var liten, rätt skönt att bara ta det för givet 🙂

nic

• psychonauten

Medlem
    11 december, 2006 vid 10:57

Fan va mycke skitsnack det är ibland! haha. Mekanikens gyllene regel var den bästa förklaringan jag hört hittils, och den kan man ju faktiskt applicera på precis alla kites, oavsett konstruktion 🙂

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.