• wakenils

Medlem
    22 maj, 2010 vid 08:38

hengo du får testa ett par riktiga boots nån dag… låna peps!

lima-ko, jag vet att fler haft det problemet

finns väl egentligen inga andra dedikerade kiteboots men tycker ronix är ganska välrepresenterat, dagens wakeboots är ganska lätta att komma i och ur jämfört med tidigare vilket är anledningen till att jag testat runt

• lima-ko

Medlem
    23 maj, 2010 vid 13:11

Vad är den stora skillnaden mellan Escalades 2008 och Synergy 2009, vikt, styvhet, snöring, i och ur och så vidare?
    Eventuella skillnader mellan Escalades 2008 och de som jag länkade till innan http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=27175&title=nya-lf-escalades-l-med-pro-plate&cat=11, som Nils sa var från 2006?

Det jag tror jag kommer värdesätta mest är:
    #Lättheten att komma i och ur
    #Bra tweakmöjligheter, vill sitta fast men inte kännas som man åker runt med ett par stenhårda skidpjuk på fötterna.

• curry

Medlem
    23 maj, 2010 vid 13:28

06orna är styva som fan och rätt bökiga att ta på sig. Jävligt sköna dock!
    08/09 är mjuka (lättare att sätta grabs) och lätta att komma i och ur.
    09orna är lättare än föregående år, 2010 är ännu lättare vad jag förstått.

• lima-ko

Medlem
    23 maj, 2010 vid 13:45

Styva som fan låter mindre trevligt.

Så det som sägs om Escalades 2006 (förmodligen av LF själva) ska man ta med en nypa salt? ”Featuring a no-handed entry, just walk right up and slide your feet in. Single handed lace tightening system. Tighten the laces WHILE you ride.” Eller så kan det möjligen vara så att då, 2006, var de lätta att få på sig. Men om man jämför med ett par boots från 2009 eller 2010 så är de inte det.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.