• call3

Medlem
    22 maj, 2010 vid 08:51

Funderar på samma.. vill komma undan så billigt som möjligt men ha något stabilt, gärna closed eller vad säger ni som har åkt mycket open/closed?

• wakenils

Medlem
    22 maj, 2010 vid 09:19

closed för att kunna köra när det är lite kyligare!
    kolla på förra årets wakeboots för att komma undan billigt

• pjoter

Medlem
    23 maj, 2010 vid 07:00

Jag kränger ronix boots om nån vill ha. Dom är inte billigast på jorden men riktigt bra och omtyckta av en hög med kitare i världen, eller vad säger du pepä? 🙂 Kolla på http://www.skimarine.se för katalog och priser.

Funderar förresten på att sälja av mina divide boots -09 stl 44-48 om dom passar någon. Köpta på hösten och endast körda ett ett par ggr. typ 1500:- (2300:-) kanske.

edit, Ska du ha något stabilt Call3 så ska du inte ha dom, dom är rätt mjuka för att kunna tweaka ordentligt. 🙂

• pepa

Medlem
    23 maj, 2010 vid 10:44

Grymma boots men jag hänvisar ju till surfers.se för köp av Ronix såklart! 😀

• mjersen

Medlem
    23 maj, 2010 vid 14:32

LF synergy om du vill ha boots som e mjuka och lätta att komma i och ur.. eller LF u2 om du vill ha en styvare binsing som sitter som en smeck! dom kommer jag köra på i år.

• oskarryden

Medlem
    23 maj, 2010 vid 15:34
    mjersen;613253 wrote:
    LF synergy om du vill ha boots som e mjuka och lätta att komma i och ur.. eller LF u2 om du vill ha en styvare binsing som sitter som en smeck! dom kommer jag köra på i år.

Som ett smeck är aldrig fel! Ska kolla in dom stövlarna.

• sourra

Medlem
    23 maj, 2010 vid 17:36

Har någon testat dessa? De ser jävligt smarriga ut.

synergy-ct-ltd-fly-binding.jpg

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.