Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Boots?
-
Boots?
Publicerad av oskarryden på 22 maj, 2010 vid 08:47Boots på G.. men vilka ska jag välja i djungeln?
Kör en Nobile 50fifty.sourra svarade 14 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Funderar på samma.. vill komma undan så billigt som möjligt men ha något stabilt, gärna closed eller vad säger ni som har åkt mycket open/closed?
-
closed för att kunna köra när det är lite kyligare!
kolla på förra årets wakeboots för att komma undan billigt -
Jag kränger ronix boots om nån vill ha. Dom är inte billigast på jorden men riktigt bra och omtyckta av en hög med kitare i världen, eller vad säger du pepä? 🙂 Kolla på http://www.skimarine.se för katalog och priser.
Funderar förresten på att sälja av mina divide boots -09 stl 44-48 om dom passar någon. Köpta på hösten och endast körda ett ett par ggr. typ 1500:- (2300:-) kanske.
edit, Ska du ha något stabilt Call3 så ska du inte ha dom, dom är rätt mjuka för att kunna tweaka ordentligt. 🙂
-
Grymma boots men jag hänvisar ju till surfers.se för köp av Ronix såklart! 😀
-
LF synergy om du vill ha boots som e mjuka och lätta att komma i och ur.. eller LF u2 om du vill ha en styvare binsing som sitter som en smeck! dom kommer jag köra på i år.
-
mjersen;613253 wrote:LF synergy om du vill ha boots som e mjuka och lätta att komma i och ur.. eller LF u2 om du vill ha en styvare binsing som sitter som en smeck! dom kommer jag köra på i år.
Som ett smeck är aldrig fel! Ska kolla in dom stövlarna.
Logga in för att svara.