Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing boots till bräda? Vad ska jag tänka på?

• pepa

Medlem
    19 augusti, 2009 vid 18:52

Nä eftersom de är drenerade så blir de rätt kalla asså. Liten neoprenstrumpa funkar dock braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

• skotten

Medlem
    19 augusti, 2009 vid 21:44

haha peps, kungen and I were talking about you today…. : )

• pepa

Medlem
    20 augusti, 2009 vid 08:19

No way! Han snackar bara skit så lyssna inte 🙂

• above_the_law

Medlem
    20 augusti, 2009 vid 09:47
    erika;568115 wrote:
    frågade davie blair o han sa att han gillar modellen ONE bäst av dom för killarna från Ronix, lätta att ta på sig o sjukt lätt vikt.. http://www.skimarine.se

Tack Erika för bra tips:-)!

Inte lite sugen på ett par One alltså… tyvärr inte teamrabatt på dom bara:tongue:. Hoppas på Jespers tips att försöka få tag på förra årets modell eller vänta ut ev rea…
    Måste nog ändå köra ostroppat ett tag till p g a knä och fotled. Men de e ju faktiskt jävligt nice:-), ändå.

Var är du nu by the way?

Ha de gott!

• yann

Medlem
    20 augusti, 2009 vid 12:05
    above_the_law;568682 wrote:
    Måste nog ändå köra ostroppat ett tag till p g a knä och fotled.

Har du äntligen kastat framstroppen eller menar du halvstroppat?

• pepa

Medlem
    20 augusti, 2009 vid 12:07

Kör på Kai’s ananrs Nicco, grymma och billigare än One’s. Ronix det med.

• above_the_law

Medlem
    20 augusti, 2009 vid 13:18
    Yann;568731 wrote:
    Har du äntligen kastat framstroppen eller menar du halvstroppat?

Anar lite pepp:-)!
    Mja, min Pukas Rawson (6.0×21) har inga inserts så den kör jag helt ostroppad (bara kört den ca 10 ggr med kite), även min Nick Tansley ”WTSea” (6.0×18) saknar inserts/stroppar…
    Min favorit dock Ian Byrne (6.6×19.5) kör jag oftast med en framstropp, skämmes;-)!
    Faktum är att jag tycker att det är svårt att hålla en så stor bräda utan framstropp när det brallar i. Dessutom (oavsett bräda) så är det ju lättare att köra riktigt aggressivt, samt köra airs/aerials utan att behöva bada så ofta.
    Men visst är det lite fusk;-)!
    Det kommer…

• gh0st

Medlem
    20 augusti, 2009 vid 18:32

Postade samma fråga i en annan tråd. Ska man skaffa sig 2008an Relik eller One? Nån på Scoop sa att dräneringen funkar sisådär på One o Relik vilket gör dom tunga. Stämmer det?

• hengo

Medlem
    20 augusti, 2009 vid 18:37

Ronix e säkert sketabra, men allvarligt, vill du ha en lätt sko. testa Synergy!! aldrig kännt att den skulle vara för mjuk på nåt sätt.

• gh0st

Medlem
    20 augusti, 2009 vid 18:43
    hengo;568830 wrote:
    Ronix e säkert sketabra, men allvarligt, vill du ha en lätt sko. testa Synergy!! aldrig kännt att den skulle vara för mjuk på nåt sätt.

Synergy är säkert nice dom med men jag får tag på Ronix billigt. Kan välja mellan One o Relik som är 08or o Dividen som är 09 för typ samma pris (Dividen är några 100lappar billigare).

Sida 5 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing boots till bräda? Vad ska jag tänka på?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.