Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bords brädtest!

• racso

Medlem
    15 juli, 2003 vid 20:13

Det är samma sak med Proof m.fl. Men skulle de ta med alla “mindre märken” så skulle det bli ett ohanterbart test…Det finns otroligt många märken…

Men jag håller med dig om att det är synd.

Aloha/Oscar

• mag

Medlem
    16 juli, 2003 vid 06:54

Franska tidningar har bl a testad AB+ vågbrädor (ev fler) och de fick mycket bra betyg! Synd man inte kan franska.

Jag är supernöjd med min AB+ vågbräda. Har kört många olika märken tidigare och denna är den bästa hittills. Har otrolig potential som jag måste lära mig utnyttja bättre. Den är inte superenkel att segla men har å andra sidan inga begränsingar vad jag kan känna.
    /Magnus

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bords brädtest!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.