-
Börja surfa i Sthlm!?
Tjena! Hur gör man för att pröva denna ädla sport? Finns det brädor att hyra, vid vilken vindriktning och m/s skall man börja packa bilen?
//Rad
Log in to reply.
Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › Börja surfa i Sthlm!?
Tjena! Hur gör man för att pröva denna ädla sport? Finns det brädor att hyra, vid vilken vindriktning och m/s skall man börja packa bilen?
//Rad
Hejhje! jag har precis flytta till sthlm och det mest surfade stället här är ju torö!det börjar funka på sydliga vindar öcer tio meter per sek. men det är väl bara till att köra dit om det blåser annars är det ju bara till att ta en paddel tur…men bräd hyra kan det nog vara svårt med plus att du behöver ha en bra våtdräkt!Om du köper allt beg. så kan du väl komma ner till en pris lapp på typ 3000:- men det beror ju på…hör med rockaway beach på hornsgatan!ungerfär vid maria torget!Finna även online butiker typ http://www.surfersparadise.org eller .nu?
Ha det gott
Yo! Tack för svaret! Jag har en gammal Oasis torrdräkt som jag tänkte gräva fram ur källaren så det funkar nog. (eller så kommer torrdräktskedjan att vara jobbig när man paddlar…) Sedan skall jag genast knata till hornsgatan!
//Rad
Det ska finnas något bra ställe runt Farsta där man kan hyra bra utrustning (F2, Maui m.m) för 200:- dagen. Vet inte riktigt vart bara att det finns.
// Andreas
Log in to reply.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
There was a problem reporting this post.
Please confirm you want to block this member.
You will no longer be able to:
Please note: This action will also remove this member from your connections and send a report to the site admin. Please allow a few minutes for this process to complete.
Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › Börja surfa i Sthlm!?
You must be logged in to create new discussions.