Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing börjar bli kallt om händerna. handskar?

• börjar bli kallt om händerna. handskar?

Publicerad av debkausf på 2 november, 2006 vid 18:45

körde i eneskärsviken(varberg) igår, har problem med o hitta bra handskar. Om någon har något bra förslag e jag tacksam.!

nundy svarade 18 år, 5 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • gh0st

Medlem
    2 november, 2006 vid 18:55
  • debkausf

Medlem
    2 november, 2006 vid 18:59
    debkåusf wrote:
    körde i eneskärsviken(varberg) igår, har problem med o hitta bra handskar. Om någon har något bra förslag e jag tacksam.!
    de e beställt!
  • debkausf

Medlem
    2 november, 2006 vid 19:00

tack!!

• wakenils

Medlem
    2 november, 2006 vid 19:03

Köpte ett par såna här häromdan: http://www.watski.se/www/produkter_meny.asp?prodCardID=12073&groupID=16&subGroupID=300200&parentGroupID=300
    Körde med de igår i över en timme, blev lite kall en stund när jag glömt röra på fingarna men sen kom de igång igen efter att jag klämt ut vattnet. I förrgår körde jag längre utan problem (var 10 grader varmare då iofs).
    Det är tunnt skinn på insidan o neopren på utsidan, funkar prima att rigga med.

• kamikazekiteren

Medlem
    2 november, 2006 vid 20:21

BESTEMORRA MI ER FLINK TIL AT STRIKKE HANSKAR, ring henne 0047 92219881 och fråga efter gauda

debkåusf wrote:
    debkåusf wrote:
    de e beställt!
  • jonaish

Medlem
    2 november, 2006 vid 20:39
    kamikazekiteren wrote:
    BESTEMORRA MI ER FLINK TIL AT STRIKKE HANSKAR, ring henne 0047 92219881 och fråga efter gauda

Men va fan brør…kunde du ikke sagt de lide tidligere!!!

Nu have jeg allerede indkøb et par handsker….;)

• nundy

Medlem
    4 november, 2006 vid 01:12

Dum svenske som ikke ser forskjellen på norsk og dansk :cool2:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing börjar bli kallt om händerna. handskar?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.