Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Borrby
-
Borrby
Publicerad av imported_thorbjorn på 5 september, 2010 vid 21:26Är det någon som funderar på Borrby i veckan?
davids svarade 14 år, 2 månader sedan 11 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
Japp. 🙂
ons eller tors eftermiddag om jag inte blir smittad av sjuka familjen hemma.
-
Ska vara i Trelleborg och jobba torsdag och fredag.. Hur långt är Borrby från Trelle? Finns det något annat bra spot man kan köra i närheten av Trelle på torsdag och fredag. Slutar vid 4-5 båda dagarna så sen eftermiddag/kväll kan jag först..
-
Tjena Torbjörn,
Är ledig på torsdag. Kommer fr Småland så det skulle kunna fungera. När är du där? -
Jag kommer att vara i Ystad större delan av veckan, jog kommer att prova på tisdag/ons em någon gång.
-
Davids;629751 wrote:Ska vara i Trelleborg och jobba torsdag och fredag.. Hur långt är Borrby från Trelle? Finns det något annat bra spot man kan köra i närheten av Trelle på torsdag och fredag. Slutar vid 4-5 båda dagarna så sen eftermiddag/kväll kan jag först..
Det är 76,1 km mellan Trelleborg & Borrby strand
-
Thorbjorn;629764 wrote:Jag kommer att vara i Ystad större delan av veckan, jog kommer att prova på tisdag/ons em någon gång.
Torbjörn, Jag ringer dig senare i veckan
-
Davids //
Om vinden inte är för NÖ och håller sig till Ö – SÖ funkar kämpinge, parkvägen eller falsterbo utmärkt.
-
JagkallasPiotrellerPete;629815 wrote:Davids //
Om vinden inte är för NÖ och håller sig till Ö – SÖ funkar kämpinge, parkvägen eller falsterbo utmärkt.
Borrby Have better waves 🙂
-
Ska man jämföra med liseberg så är borrby kanonen medans parkvägen är nyckelpigorna ungefär. 🙂
-
pjoter;629851 wrote:Ska man jämföra med liseberg så är borrby kanonen medans parkvägen är nyckelpigorna ungefär. 🙂
Instämmer
-
Tack för tipsen.. Är inte såå sugen att kör 8 mil klockan 5 på eftermiddagen för surf kanske.. Vi får se, nåt blir det iaf
-
Ta dig till Mossbystrand, vid Abbekås
Mindre än halva sträckan
Tror att det blir fina vågor där också
Med den vinden så blir det snarlikt Borrby
Logga in för att svara.