Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Borrby o Gislövs..
-
Borrby o Gislövs..
Posted by rusiak on 6 augusti, 2006 at 16:06Lite mer bilder från helgen, inga värre åkbilder dock (o tagna me mobil..)
Borrby var jäkligt nice, stort längre ut o bra vind. Körde norr om Gislöv idag, helt ok 🙂
Tack till Anders, Henke o … (fn, har svårt för namn) för skjutsen efter downwinder´n!
//alex
svinet replied 18 years, 4 months ago 7 Members · 16 Replies -
16 Replies
-
Var var ni när ni körde norr om Gislöv? Vi körde i Gislöv idag igen.. dock marginell vind för en 12:a.
-
borrby var faktiskt inte så dumt idag, vi fick lite film också
-
Hovang wrote:Var var ni när ni körde norr om Gislöv? Vi körde i Gislöv idag igen.. dock marginell vind för en 12:a.
har ganska dålig koll på Simrishamn m omnejd, men de var strax norr om en camping, kanske 10min fr Gislöv…körde 14 me gött tryck
-
rusiak wrote:Hovang wrote:Var var ni när ni körde norr om Gislöv? Vi körde i Gislöv idag igen.. dock marginell vind för en 12:a.
har ganska dålig koll på Simrishamn m omnejd, men de var strax norr om en camping, kanske 10min fr Gislöv…körde 14 me gött tryck
Tobisvik eller Tobistrand hette det… Strax norr om Simrishamn.
nic
-
rusiak wrote:Hovang wrote:Var var ni när ni körde norr om Gislöv? Vi körde i Gislöv idag igen.. dock marginell vind för en 12:a.
vi körde 10 med bra tryck i Borrby så d sååå 😉
-
Shit det var en nice helg därnere! Synd att man missade söndagen. Bra bilder som fän för att vara med nalle
-
rusiak wrote:Lite mer bilder från helgen, inga värre åkbilder dock (o tagna me mobil..)
Borrby var jäkligt nice, stort längre ut o bra vind. Körde norr om Gislöv idag, helt ok 🙂
Tack till Anders, Henke o … (fn, har svårt för namn) för skjutsen efter downwinder´n!
//alex
Japp stort tack och sorry för att vi var så slö jag och pierre 🙂
Pierre! Du får tillbaka din dräkt snart! Skall bara avlägsna bajset -
Svinet wrote:rusiak wrote:Hovang wrote:Var var ni när ni körde norr om Gislöv? Vi körde i Gislöv idag igen.. dock marginell vind för en 12:a.
Shit det var en nice helg därnere! Synd att man missade söndagen. Bra bilder som fän för att vara med nalle
Goa bilder Nic, får ge cred till frugan va!? 🙂
Damn it, skulle inte ha dissat Borrby då mao…
-
rusiak wrote:Goa bilder Nic, får ge cred till frugan va!? 🙂
Just det, själv var man ju upptagen. Hela helgen kostade bara ett restaurangbesök innan familjen var i balans igen. Billig kvalitetsurf 🙂
Secretspot var förresten super senare på kvällen 😉
nic
-
nic wrote:Just det, själv var man ju upptagen. Hela helgen kostade bara ett restaurangbesök innan familjen var i balans igen. Billig kvalitetsurf 🙂
nic
Huuuauaah, sweet stuff 🙂 Var grymt sleten o stack ner till Bodegan me Arild o Louise, dock hade en kvällssession varit gött.
Skickar du över nummer så fixar vi $$?!
-
rusiak wrote:nic wrote:Just det, själv var man ju upptagen. Hela helgen kostade bara ett restaurangbesök innan familjen var i balans igen. Billig kvalitetsurf 🙂
nic
Huuuauaah, sweet stuff 🙂 Var grymt sleten o stack ner till Bodegan me Arild o Louise, dock hade en kvällssession varit gött.
Skickar du över nummer så fixar vi $$?!
uhhhh fan att jag missade surfet på sönd. Vaknade upp efter en sjuk efterfest…. med en trsig kropp -
rusiak wrote:Lite mer bilder från helgen, inga värre åkbilder dock (o tagna me mobil..)
//alex
Bra bilder för att vara en telefon, du fångade min fina figur och bil på ett sätt som jag inte trodde var möjligt alex!
MYCKET trevlig helg, fan skåneland är inte dumt!!!!!!!!!, dock tyckte jag att borby var lite jobbigt att höjda på, tackar vet jag skälderviken på måndagen det var mycket fina hoppvågor, episk solnedgång med stark vind, dock knäckte jag till knät och axeln så fan jag kanske inte hinner bli okej till den eventuella vinden i helgen!!!
Log in to reply.